Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Βασίλης Χατζής

Έχει δίκιο ο παράγοντας του ποδοσφαίρου και αναγνώστης μας, ο οποίος αναφέρθηκε στο θέμα του κ. Βασίλη Χατζή και τους κατά καιρούς συνεργάτες του.
Το να τα λέτε όμως σ΄ εμάς αυτά και όχι εκεί που πρέπει δεν λέει τίποτα αγαπητέ μου. Ο κ. Χατζής τα ξέρει όλα αυτά αλλά δεν είναι του χαρακτήρα του να αδιαφορεί και να μην δίνει σημασία. Αντιδρά με τέτοιον τρόπο που χάνει το δίκιο του.
Εδώ και χρόνια τον εκμεταλλεύθηκαν πολλοί, για να τους κάνει αυτά που δεν...
μπορούσαν να κάνουν οι ίδιοι. Την πάτησε και πολλές φορές εκτέθηκε. Εγώ δεν είμαι φίλος του με την έννοια που ήταν οι άλλοι. Του έχω πει αρκετά πράγματα και πλέον έχει καταλάβει πολλά.
Όλα αυτά τα χρόνια όταν ο κ. Χατζής είχε δίπλα του, τους δήθεν φίλους του, οι οποίοι μπροστά του έλεγαν τα καλύτερα και πίσω από την πλάτη του έκαναν ότι μπορούσαν για να τον κατηγορήσουν και να διαλύσουν ακόμη και την οικογένειά του, εγώ δεν απαντούσα ούτε στις προκλήσεις, ούτε τον συκοφαντούσα και το ξέρει. Τον ήθελαν μόνο για να τους μεταφέρει ειδήσεις και διαφημίσεις. Δεν είναι τυχαίο πως πολλοί έχουν ακόμη διαφημιζόμενους τους φίλους του κ. Χατζή.
Τώρα ο κ. Χατζής γνωρίζει από πρώτο χέρι, το τι συνέβαινε όλα αυτά τα χρόνια. Τώρα δεν χρειάζεται να του πει κανείς το παραμικρό.
Αγαπητέ κύριε να ξέρετε πως η συνεργασία μου με τον κ. Χατζή στο ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ 104,1 ήταν ειλικρινής και ξεκάθαρη. Ο κ. Χατζής ξέρει τον χώρο του ποδοσφαίρου. Είναι φίλος με πολλούς παράγοντες, προπονητές και ποδοσφαιριστές και μπορεί σε λίγα λεπτά να σου επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει μια πληροφορία.
Αυτοί οι οποίοι λένε διάφορα, το κάνουν γιατί έχασαν έναν πολύτιμο συνεργάτη.
Αυτό δεν είναι έντιμο, αλλά τέτοιοι ήταν, τέτοιοι είναι και τέτοιοι θα παραμείνουν. Αν θέλουν όμως ας γυρίσουν πίσω την μνήμη τους και να θυμηθούν τι έλεγαν όταν ο κ. Χατζής ήταν συνεργάτης τους.