Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

Καλημέρα

Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο.
Φίλες και φίλοι αναγνώστες, μέσα από αυτό το blog προσπαθούμε απλά εδώ και 7 χρόνια να γράφουμε την άποψή μας και τίποτα περισσότερο. Δεν είναι δυνατόν και δεν είναι υποχρεωτικό να έχουμε την ίδια άποψη με όλους εσάς και φυσικά δεν έχουμε την απαίτηση να συμφωνείτε  με την δική μας άποψη.
Επειδή χθες είχα μια τηλεφωνική συζήτηση μ΄ έναν προπονητή ο οποίος θύμωσε για κάτι που γράψαμε, ομολογώ πως δεν ήταν η πρώτη φορά που μιλούσα τηλεφωνικά για ...
σχεδόν 90΄ !!!
Γιατί όμως; 
Μήπως δεν καταλαβαίναμε ο ένας τον άλλον;
Μήπως η απόσταση δεν μας επιτρέπει να τα λέμε από κοντά;
Μήπως δεν συναντιόμαστε  και τα λέμε μόνο από το τηλέφωνο;
Όχι. Τίποτα απ΄ όλα αυτά δεν συμβαίνει.
Η ευθύνη είναι δική μου και μόνο δική μου.
Είμαι απόλυτος σε κάποια πράγματα και αυτό βάζει πολλούς ανθρώπους απέναντί μου.
Εξήγησα κάποια πράγματα στον προπονητή και πιστεύω πως τώρα ξέρει.
Δεν είμαι ηλίθιος για να θέλω να έχω πολλούς απέναντί μου και φυσικά δεν κερδίζω τίποτα από το να μην έχω καλημέρα με κάποιους ανθρώπους.
Φίλες και φίλοι, έχω την άποψή μου και δεν την αλλάζω ούτε αν απέναντί μου έχω την ίδια την μάνα μου.
Δεν θα γράφω καλά λόγια και δεν θα χαϊδεύω τ΄ αυτιά κανενός μόνο και μόνο για να εξυπηρετώ τα συμφέροντά μου.
Δεν κάνω κωλοτούμπες για κανέναν και για τίποτα. 
Αν κάποιος αποδείξει πως έχει δίκιο, τότε του ζητώ συγνώμη και μάλιστα δημόσια.
Ποιος άλλος το κάνει αυτό; 
Φίλες και φίλοι αναγνώστες, γράφω αυτά που πιστεύω και αυτά που λέω και στις παρέες μου και δεν ανήκω σ΄ αυτούς που άλλα λένε στις παρέες και άλλα γράφουν και λένε δημόσια.
Καλημέρα σε όλες και όλους.