Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

Απάντηση στο μήνυμα

Αγαπητή μου κυρία, σας ευχαριστώ που μπήκατε στον κόπο να απαντήσετε, αλλά λυπάμαι που το μήνυμά σας με δικαιώνει απόλυτα.
Αν λέτε πως είσθε κοντά στις Μικτές και λέτε πως το Ευβοϊκό ποδόσφαιρο δεν πέρασε την γέφυρα, έχετε μεσάνυχτα. Οι μικτές της Εύβοιας πάνε πάντα καλά στα πρωταθλήματα και αυτό θα έπρεπε να το ξέρετε. Το Ευβοϊκό ποδόσφαιρο πήγε και στο εξωτερικό με Μικτή και μάλιστα τα πήγε μια χαρά.
Θα σας παρακαλούσα να κάνετε μια αίτηση στην ΕΠΣΕ και ν΄ αναλάβετε εσείς την ....
επιλογή των ποδοσφαιριστών, αλλά και το ποιοι θ΄ αγωνισθούν και ποιοι όχι.
Το τι λέγατε το ξέρετε και δεν σας τιμά. Μπορεί να μην έπαιξε το παιδί σας, αλλά αυτό το αποφασίζει ο προπονητής.
Αλήθεια αυτός δεν ήταν που οδήγησε την ομάδα σε νίκη επί της Φωκίδας, της Ευρυτανίας, της Βοιωτίας;
Αυτός δεν είναι που οδήγησε στην επόμενη φάση τους ΠΑΙΔΕΣ;
Αγαπητή κυρία, εγώ δεν έχω το παιδί μου στην Μικτή. Δεν έχω παιδί ποδοσφαιριστή για να γράψω τον πόνο μου επειδή δεν έπαιξε ή επειδή δεν κλήθηκε στην ομάδα.
Δέχομαι πως υπάρχει ένα θέμα και πως όπως κι εσείς έτσι και άλλοι θέλουν να διαφημίζουν την σχολή τους ή την ακαδημία τους μέσα από τις Μικτές, αλλά υπάρχει κι άλλος τρόπος. Ας διεκδικήσουν την όποια προβολή τους μέσα από τα πρωταθλήματα υποδομών της ΕΠΣΕ.
Εκεί να δείξουν την δουλειά τους.