Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017

Καλημέρα Γιάννη

Ο Γιάννης Μαρίνος έφυγε από τη
ν ζωή κι όπως όλα δείχνουν πήγε στον άλλο κόσμο αρνουμενος να υποκύψει σε πιέσεις απειλές, βία και άλλα τέτοια.
Γιάννη πίστεψα πως είχες φίλους....
και μάλιστα πολλούς.
Γιάννη έκανα λάθος.
Δείλιασαν κι αυτοί που δήλωσαν φίλοι σου.
Τους έκλεισαν το στόμα Γιάννη.
Ευτυχώς δεν ήμουν φίλος σου.
Μπορεί να μην έχω λόγους για να γράψω όσα άκουσα, αλλά έχω υποχρέωση να το κάνω για να έχω ήσυχη την συνειδησή μου. 
Καλύτερα Γιάννη να μην είχα μάθει τίποτα. 
Αυτοί που δηλώνουν πολύ φίλοι σου, ξέρουν τα πάντα αλλά δεν μιλούν. 
Γιάννη μου είπανε πως αν συνεχίσω,  σύντομα θα βρεθώ κοντά σου.
Γιάννη αργά ή γρήγορα όλοι εκεί θα έρθουμε. 
Η δικαιοσύνη θα αναλάβει να ρίξει φως κι εγώ έχω εμπιστοσύνη στην δικαιοσύνη. 
Οι φίλοι σου πάντως Γιάννη ας το ξανασκεφτουν.