Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2024

Καλημέρα

 - Φίλες και φίλοι αναγνώστες, καλή σας μέρα, καλή Κυριακή και πάντα με υγεία. Και σήμερα θα παρακολουθήσουμε το πανελλήνιο πρωτάθλημα στίβου Ανδρών Γυναικών και θα ευχηθούμε καλή επιτυχία στις αθλήτριες και τους αθλητές της Εύβοιας. Και σήμερα όπως και χθες έχουμε πρωινό και απογευματινό πρόγραμμα. Φυσικά έχουμε και αγώνες ποδοσφαίρου με μεγάλο βαθμολογικό.... ενδιαφέρον. 

- Αύριο Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2024 θα είναι η τελευταία μέρα για το apopsignomi. Το είχαμε ανακοινώσει από το Καλοκαίρι, αλλά το επαναλαμβάνουμε καθημερινά, γιατί υπάρχουν κι αυτοί οι οποίοι δεν θέλουν να πιστέψουν πως θα σταματήσουμε. 

- Φίλες και φίλοι αναγνώστες, προσωπικά σας σέβομαι και σας εκτιμώ και αυτός είναι ο λόγος ο οποίος με οδήγησε σε αυτή την απόφαση, μετά από 16 χρόνια ζωής που συμπλήρωσε το apopsignomi. Μπορεί πολλοί από εσάς να μην συμφωνούσατε με τις απόψεις μου, αλλά ομολογώ πως τις διαβάζατε και μάλιστα φανατικά.

- Το 2023 ήταν σημαντικό για εμένα, γιατί παρά τις αντίθετες απόψεις η ΝΔ κέρδισε 2 συνεχόμενες εκλογικές αναμετρήσεις και οδήγησε στα τάρτατα τον ΣΥΡΙΖΑ.  Στο δήμο Χαλκιδέων ήταν όλες και όλοι σίγουροι πως ο κύριος Σπύρου με τους πολλούς επικοινωνιακούς συμβούλους θα κέρδιζε και μάλιστα από την Α΄ Κυριακή τις εκλογές, αφού είχε ενώσει δυνάμεις με τον ΣΥΡΙΖΑ, δεν είχε αντίπαλο από την Κεντροαριστερά και είχε φροντίσει ώστε να υπάρχει αντίπαλος της κυρίας Βάκα η οποία προερχόταν από τον χώρο της ΝΔ.

- Οι δημότες δεν παγιδεύτηκαν, παρά τα λάθη που έγιναν από το στρατόπεδο της κυρίας Βάκα, η οποία κέρδισε από την Α΄ Κυριακή τις εκλογές. Δεν διεκδικώ τίποτα και η παράταξη της κυρίας Βάκα δεν έχει καμιά απολύτως υποχρέωση απέναντί μου, όπως δεν έχει και το κόμμα μου η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Έκανα αυτό που πίστευα και το οποίο στηρίζω από την μέρα που γεννήθηκα.

- Τα όσα άκουσα το 2023 για την στήριξη στην ΝΔ και στην παράταξη Βάκα, δεν θα τα υπενθυμίσω γιατί τα ξέρετε όλες και όλοι. Δικαιώθηκαν οι απόψεις μου και αυτό είναι η αμοιβή μου. Τώρα μπορώ να είμαι ήρεμος και να συνεχίσω την ζωή μου χωρίς το άγχος των εκλογών, αφού δεν θα επαναλάβω ποτέ, αυτό που έκανα μέχρι το 2023.

- Από το 2024 και μετά και για όσο θα ζω, θα συνεχίσω για την οικογένειά μου, τους λίγους καλούς φίλους και για το ρεπορτάζ, το οποίο δεν θα πάψω ποτέ να υπηρετώ.