Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Ολοι θα ζήσουμε!!

Κανένα παράπονο δεν κάνω και φυσικά δεν είμαι εγώ αυτός που θα προσπαθήσει να πείσει κάποιους άλλους για την δική του αξία και δυνατότητα.
Τα χρόνια πέρασαν και έχω δώσει τις εξετάσεις μου στις εφημερίδες, το ραδιόφωνο, την τηλεόραση και τα τελευταία χρόνια στο διαδίκτυο. Το αν μπορώ και το τι αξίζω, δεν θα το πω εγώ, αλλά οι αναγνώστες.
Εγώ δεν έχω μάθει να γράφω γλυκανάλατα και ούτε ....
δέχομαι την  λογοκρισία. Προτιμώ να μην γράφω καθόλου.
Φίλες και φίλοι αναγνώστες, θα συνεχίσω να γράφω την άποψή μου και ότι προκύψει.
Δεν κάνω συμβιβασμούς και δεν έχω καμμία απαίτηση από κανέναν.
Έχω όμως να σημειώσω πως το ίδιο ισχύει και για τους άλλους προς εμένα.
Να μην κάνουν κι αυτοί συμβιβασμούς και να μην έχουν απαιτήσεις από εμένα.
Κοιτάζω κι εγώ την δουλειά μου, όπως κι αυτοί κοιτάζουν την δική τους.
Κανείς δεν θα μου πει με ποιόν θα συνεργασθώ, σε ποιά εφημερίδα θα γράψω και ποιόν θα βοηθήσω.
Αυτά για να μην υπάρχουν πρεξηγήσεις και για να μην ακούω και διαβάζω διάφορα.
Εγώ δεν κάνω το χόμπυ μου. Πρέπει να ζήσω την οικογένειά μου.