Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Μάριος Σέγκος

Ο αρχηγός της ομάδας του ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ, είχε μια δύσκολη χρονιά και οι σχέσεις του με τον κ. Βαζάκα ήταν οι χειρότερες. Τα προβλήματα δεν τελείωσαν για τον αρχηγό και την ομάδα, αλλά εγώ έχω μάθει να γράφω αυτά που αισθάνομαι.
Δεν έχω σχέσεις με τον Μάριο Σέγκο, αλλά ας μου επιτρέψει να γράψω την άποψή μου.
Αρχηγέ, έχεις κάθε λόγο ν΄ αποδείξεις πως αυτή η.....
ομάδα μπορεί και χωρίς τον όποιον Βαζάκα, αρκεί να είναι όλοι μια γροθιά.
Για κάποια πράγματα δεν φταίει μόνο η μία πλευρά. Η διοίκηση έχει το δικαίωμα να πει και μια λέξη παραπάνω.
Είπε λοιπόν η διοίκηση, είπες κι εσύ, αλλά τώρα ήρθε η ώρα αρχηγέ, να πάρεις επάνω σου κάποια πράγματα και να βοηθήσεις την ομάδα.
Πρέπει να περάσεις το μήνυμα σε όλους τους ποδοσφαιριστές. Νίκη και μόνο νίκη με τον ΒΥΖΑ.
Είσαι χρόνια στα γήπεδα και ξέρεις καλύτερα από εμένα τι πρέπει να κάνεις. Ξέρεις καλύτερα από εμένα πως ο κ. Τοκπασίδης αξίζει την στήριξή σου. Δώστα λοιπόν όλα και ξέχνα τις όποιες πικρίες και παράπονα έχεις.
Να ξέρεις και το ξέρεις πως ο ΗΡΑΚΛΗΣ πέρασε πολλά μέχρι να φτάσει ως εδώ που έφτασε και κάποιοι άνθρωποι έφτυσαν αίμα. 
Πιστεύω πως και το θέλεις και μπορείς να κάνεις το κάτι παραπάνω για να πάρει η ομάδα την νίκη στον αγώνα με τον ΒΥΖΑ.
Αρχηγέ, θα χαρώ πολύ, αν την Κυριακή το απόγευμα βρεθώ στο σημείο να γράψω: Μάριε σ΄ ευχαριστώ.