Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Πρωτοφανές

Τελικά είχαν δίκιο αυτοί που έλεγαν την φράση ¨μικρό χωριό τα λίγα σπίτια¨!!
Τι συμβαίνει στα μικρά χωριά; Όλοι ξέρουν τα πάντα αλλά δεν μιλάνε. Άλλοι γιατί είναι συγγενείς, άλλοι γιατί είναι φίλοι, άλλοι γιατί φοβούνται και άλλοι επειδή θέλουν να τα έχουν καλά με όλους.
Τι έγινε με το θέμα του προπονητή στον ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ; Δεν πρέπει να μας πούνε κάτι παραπάνω αυτοί που καλύπτουν το ρεπορτάζ του ΗΡΑΚΛΗ; Δεν μπορεί ξαφνικά οι διοικούντες την ΠΑΕ να είδαν όνειρο και να πήραν αμέσως μια ......
απόφαση να τελειώσει η συνεργασία με τον κ. Λάμπρου!!
Εγώ δεν καλύπτω το ρεπορτάζ του ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ και δεν είμαι φίλος των διοικούντων, των ποδοσφαιριστών και των προπονητών του ΗΡΑΚΛΗ.
Είχα γράψει την άποψή μου και όταν έφυγε ο κ. Πριόνας, ο κ. Τοκπασίδης και ο κ. Αϊνδιλής. Τότε κάποιοι θεώρησαν πως εγώ θέλω το κακό της ομάδας!!
Λοιπόν μάγκες, πάρτε θέση τώρα. Είναι κακός προπονητής ο κ. Λάμπρου; Είναι κακοί οι κύριοι Στούπας και Γκαλούφας; Ποιός είναι τέλος πάντων ο κακός;
Εγώ δεν έχω πρόβλημα να γράψω την άποψή μου, αλλά πολύ θα ήθελα να διαβάσω και τις απόψεις των άλλων.
Άκουσα να λένε πως τον κ. Λάμπρου ¨τον έφαγαν¨ κάποιοι της εξέδρας!!!
Δεν υπάρχει τέτοιο θέμα, αλλά να δούμε μήπως κάποιοι της εξέδρας βλέπουν καλύτερα απο εμάς τους ειδικούς;
Κύριοι, απλά τα πράγματα. Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΨΑΧΝΩΝ θέλει να είναι στην 4άδα και να διεκδικήσει την άνοδο στην ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚ. Έτσι όπως πήγαιναν τα πράγματα, η ομάδα θα δυσκολευόταν πολύ. Αυτό το έβλεπαν όλοι ειδικοί και μη ειδικοί. Απλά τα πράγματα. Έπρεπε να γίνει αλλαγή για να αλλάξει κάτι και στα αποδυτήρια.
Ο Γιώργος Λάμπρου έφυγε και έφυγε χωρίς ήττα. Δεν είναι λίγο αυτό για τον ίδιο, αλλά αυτό δεν έφτανε για την ομάδα.