Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Βαλάντης Βρακάς

 Γιατί πρέπει να γινόμαστε γραφικοί και θα πρέπει να γράφουμε τα αυτονόητα;
Παράπονα είχα κι εγώ από την μάνα μου, επειδή δεν με γέννησε στο ΄ΜΗΤΕΡΑ¨ αλλά σ΄ ενα άλλο μαιευτήριο ή δεν ξέρω αν ήταν και μαιευτήριο. 
Η μάνα μου ως διακαιολογία έλεγε πως.....
τότε δεν υπήρχε το ¨ΜΗΤΕΡΑ¨αλλά τι με νοιάζει εμένα; Εγώ το παράπονό μου θα το λέω.
Ετσι τώρα και οι άνθρωποι της ΕΝΩΣΗΣ ΙΣΤΙΑΙΑΣ. Έχουν λέει παράπονα από τον κ. Βρακά, προφανώς επειδή δεν τους έπαιξε 70-30!!
Προφανώς επειδή δεν ανέχθηκε τα αντιαθλητικά και τις πιέσεις.
Ο πρόεδρος της ομάδας είπε στον κύριο Βρακά ¨ήξερα πως είσαι στημένος¨.
Κύριε πρόεδρε κι εγώ το ήξερα. Φωνάξτε με για μάρτυρα. 
Κύριε Βρακά ξέρετε πως σας εκτιμώ, αλλά αν μου ζητήσουν να ορκισθώ, θα πω την αλήθεια.
Σε λίγο θα σας αποκαλύψω τα όσα ξέρω.