Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Καλησπέρα κύριε Πύθουλα

Θέλω ν΄ απευθυνθώ στον προπονητή των ΑΒΑΝΤΙΔΩΝ τον κ. Πύθουλα Αθανάσιο και να του πω πως ούτε συνεργάτες είμαστε, ούτε συγγενείς, ούτε διαχειριζόμαστε το ίδιο ταμείο και φυσικά δεν έχω κανέναν λόγο να μετρήσω την εξυπνάδα, την εντιμότητα, τις γνώσεις του ή οτιδήποτε άλλο.
Κύριε Πύθουλα, είπα στο ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ 104,1 και έγραψα εδώ αυτά που συνέβησαν στο ΕΝΩΣΙΑΚΟ γήπεδο. Είπα και έγραψα κάτι που δεν έχει σχέση με την αλήθεια;
Κύριε Πύθουλα έχετε την άποψή σας για μας και καλά κάνετε. Φαίνεται.....
πως σας επηρεάζουν εύκολα κάποιοι και έχουν τους λόγους τους. Εύχομαι να μην σας ενοχλήσει η δική μας άποψη και αυτά που θα γράψουμε. 
Πιστέψτε με κύριε Πύθουλα, δεν έπεσα από τα σύννεφα με τα όσα στείλατε με ¨αγγελιοφόρο¨.
Δεν συνηθίζω και δεν περιμένω ν΄ ακούσω ευχαριστώ από κανέναν. Κάνω αυτό που γουστάρω και θα γράφω πάντα την άποψή μου ελεύθερα.
Και κάτι τελευταίο. Δεν μ΄ αρέσουν τα πειράγματα και οι φανφάρες. Πάω στο γήπεδο, δεν ενοχλώ κανέναν και δεν δίνω το δικαίωμα σε κανέναν να μ΄ ενοχλεί.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός και να ξέρετε πως αν έχω χρόνο και διάθεση θα είμαι στο γήπεδο και πάλι, γιατί εγώ δεν καταλαβαίνω  ¨από απαγορευτικά¨.