Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

Τι γράφει ο μαλάκας;

Αγαπητέ πρόεδρε, σ΄ ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου, αλλά δεν μ΄ ενδιαφέρει τι λένε αυτοί οι οποίοι σύντομα "θα ξεβρακωθούν".
Δεν σ΄ ενόχλησα γιατί  σ΄ εκτιμώ και δεν θέλω να έχω αντιπαράθεση μαζί σου, αφού ξέρεις πως δεν γράφω κάτι αν δεν το πιστεύω,
Αγαπητέ πρόεδρε, εύχομαι να πάνε όλα καλά στον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ κι ας λένε κάποιοι πως εγώ είμαι ο μαλάκας.
Αν ήμουν πρόεδρε θα έγραφα γι΄ αυτούς που πέρασαν καλά στην....
εποχή Ταρνανά και γι΄ αυτούς που κάθε χρόνο προσπαθούσαν να φέρουν έναν εφοπλιστή από την Αθήνα για να μπούνε στο ΔΣ και να μαδούν την μαργαρίτα.
Αγαπητέ πρόεδρε, καθαρές κουβέντες. Πάμε τώρα με ονοματάκια.
Ο κ. Γιάννης Ελευθεριάδης είναι ο πρόεδρος στον οποίο κάνω αναφορά.
Κύριε Ελευθεριάδη ο προϋπολογισμός του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ σύμφωνα με αυτά που ακούσθηκαν στην Γ.Σ. είναι στα 300-350.000 ευρώ.
Τα χρήματα που μπορούσε να συγκεντρώσει η ομάδα φτάνουν το πολύ στα 100-150.000 ευρώ. Ποιος θα βάλει τα υπόλοιπα;
Τι θα βάλει ο εφοπλιστής και πρόεδρος κ. Κοτσάτος;
Κύριε Ελευθεριάδη θα βάλει ο κ. Κοτσάτος τα υπόλοιπα 200.000 ευρώ;
Αν όχι ποιος θα τα διαθέσει; 
Μακάρι να είναι σωστές οι πληροφορίες που λένε πως ανέλαβαν οι κύριοι ΤΟΛΙΑΣ, ΓΚΑΒΑΛΗΣ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ & ΠΟΛΛΑΛΗΣ, να διαθέσουν τα υπόλοιπα 200.000 ευρώ είτε προσωπικά είτε μέσω γνωστών και φίλων τους.
Αγαπητέ κ. Ελευθεριάδη εγώ ο μαλάκας γράφω την άποψή μου. Αυτοί που κάθονται και με διαβάζουν τι είναι όταν πριν φύγουν από το σπίτι ή το γραφείο τους διαβάζουν apopsignomi και μετά ρωτούν να καταλάβουν αυτά που γράφω εγώ ο μαλάκας;
Αγαπητέ κύριε Ελευθεριάδη, ομολογώ πως μια συζήτηση μαζί σας έχει πάντα ενδιαφέρον και πάντα θα είμαι στην διάθεσή σας.
Σε καμία περίπτωση πάντως δεν θ΄ ανοίξω διάλογο μ΄ αυτούς οι οποίοι είναι τόσο μαλάκες που δεν μπορούν να καταλάβουν, αυτά που γράφω εγώ ο μαλάκας.
Πρόεδρε, αγαπητέ κύριε Ελευθεριάδη, η εκτίμησή μου στο πρόσωπό σας, δεν έχει να κάνει με το αν είμαι ή όχι υπάλληλός σας, ούτε με το αν σας χαϊδεύω τ΄ αυτιά ή όχι. Σας εκτιμώ γιατί ξέρετε ν΄ ακούτε και ξέρετε πως κι εγώ σας ακούω.
Εύχομαι ειλικρινά να "μην σκάσει"  στα χέρια σας αυτό που φοβάμαι.

Υ.Γ.  Τώρα ελπίζω να καταλάβουν "οι μεγαλοπαράγοντες με τσέπες άλλων" τι γράφω εγώ ο μαλάκας και να ξέρουν πως αν συνεχίσουν έτσι, όχι μόνο χορηγούς και διαφημιζόμενους δεν θα βρούνε στην Εύβοια, αλλά ούτε και φιλάθλους δεν θα δούνε στο γήπεδο.