Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

Πρόεδρε, καλησπέρα

Αγαπητέ Πρόεδρε, φίλος σου δεν είμαι ή τουλάχιστον δεν είμαι τόσο πολύ όσο όλοι αυτοί που το παίζουν φίλοι σας και, όπως έχω ξαναγράψει, είναι φίδια.
Έχω δεχθεί πολλές επιθέσεις μόνο και μόνο επειδή έχω την άποψη που έχω για σας ως Πρόεδρο της ΕΠΣΕ και ως μέλος του Δ.Σ. της ΕΠΟ. Με μεγάλη ευκολία κάποιοι μου τηλεφωνούν και λένε διάφορα επειδή λέω πως κάνετε...
σωστά τη δουλειά σας.
Αγαπητέ Πρόεδρε, ξέρετε ποιο είναι το αστείο; Όλοι αυτοί είναι ή, αν θέλετε, ήταν κοντά σας και παρίσταναν τον φίλο σας για τους λόγους που κι εσείς ξέρετε αλλά κι εμείς έχουμε γράψει πολλές φορές. Έχουν πάντως κι ένα κοινό σημείο όλοι αυτοί. Είναι πολύ κοντά σε μέλος της διοίκησης της ΕΠΣΕ, το οποίο μάλλον θα έχει την ίδια τύχη που είχε και ο κ. Κιούσης όταν πίστεψε πως θα μπορούσε να γίνει Πρόεδρος για να σας εκδικηθεί.
Κύριε Πρόεδρε, να μας έχει ο Θεός καλά μέχρι τη χρονιά που θα γίνουν εκλογές στην ΕΠΣΕ, για να περάσουμε πάλι ένα ευχάριστο εξάμηνο.