Τετάρτη 13 Ιουλίου 2016

Ο κ. Στούπας και ο κ. Παπακωνσταντίνου

Επανερχόμαστε στο θέμα που πιστεύαμε πως είχαμε εξαντλήσει.
Μου τηλεφώνησε ο κ. πρόεδρος (οχι ο κ. Στούπας ή ο κ. Παπακωνσταντίνου) και μου είπε:
"Το τι άκουσες από μια παρέα...
η οποία έπινε καφεδάκι σε γνωστό καφέ της Χαλκίδας, δεν μπορώ να σου το περιγράψω. Σε στόλιζαν κανονικά και μεταξύ τους ήταν και δύο πρόσωπα τα οποία στο παρελθόν έστω και για λίγο τα στήριξες. Αυτό που μου έκανε έκπληξη ήταν όταν άκουσα να μιλάνε για τις σχέσεις σου με τον Στούπα και τον Παπακωνσταντίνου".
Δεν θα γράψω αυτά που μου είπε ο πρόεδρος γιατί δεν θέλω να βάλω σε μπελάδες ούτε τον κ. Στούπα, ούτε τον κ. Παπακωνσταντίνου.
Θα γράψω όμως λίγα τα οποία είναι και η άποψή μου.
Φίλες και φίλοι αναγνώστες, στήριξα τον κ. Στούπα και τον κ. Παπακωνσταντίνου χωρίς ανταλάγματα, συμφωνίες και άλλα σχετικά. Τους στήριξα χωρίς να απαιτήσω να γίνω το δεξί ή το αριστερό τους χέρι. Δεν αρνήθηκαν ΠΟΤΕ να συνομιλήσουν μαζί μου, είτε για να απαντήσουν σε ερωτήματα ή για να λύσουν απορίες μου. Αισθάνομαι όμορφα και άνετα που μπορώ να συνομιλώ μαζί τους, αφού είναι δύο από τους παράγοντες που εκτιμώ και που τους θεωρώ "παράγοντες με αρ....α και όχι αρχ....α παράγοντες". 
Ας τελειώνει λοιπόν το παραμύθι αυτών που διαδίδουν διάφορα.
Να ξέρουν πως οι κύριοι Παπακωνσταντίνου και Στούπας δεν μας υπαγορεύουν τίποτα αφού ξέρουν πως μπορεί να μην είμαι αρβανίτης, αλλά έχω την άποψή μου.
Τα παπαγαλάκια και οι παρατρεχάμενοι, θα τρώνε πάντα την σκόνη μας για έναν απλό λόγο.
Αυτοί ανήκουν στην παρέα του "πετάει ο γάϊδαρος, πετάει" και μέχρι να βγάλει φτερά ο γάϊδαρος για να πετάξει εμείς θα έχουμε φύγει από αυτόν τον μάταιο κόσμο.
Κλείνουμε λοιπόν το θέμα εδώ και καλούμε σε δημόσιο διάλογο, τον όποιον δηλώνει φίλος του κ. Στούπα και Παπακωνσταντίνου.