Σάββατο 29 Απριλίου 2017

Καλημέρα

Οι πληγές στην πλάτη μου δεν θα απουσιάζουν ποτέ, γιατί ποτέ δεν θα τελειώσουν τα πισώπλατα μαχαιρώματα.
Εγώ συνεχίζω και δεν θα  χτυπήσω "πισώπλατα" κανέναν. 
Γράφω την άποψή μου ελεύθερα και θα συνεχίσω να το κάνω, αλλά δεν θα γράφω άλλα και θα λέω άλλα. Δεν μπορώ να πατώ σε δύο βάρκες.
Φίλες και φίλοι αναγνώστες, η Παρασκευή 28 Μαΐου θα μείνει στο μυαλό μου, ως μια μέρα δύσκολη.
Πληγώθηκα, ενοχλήθηκα, .....
πόνεσα, αλλά είμαι όρθιος και είμαι εδώ.
Μια ακόμη προσπάθεια φίμωσης, μια ακόμη προσπάθεια συκοφάντησης, έπεσε στο κενό.
Συνεχίζουμε, όπως ακριβώς σχεδόν μια 10ετία μέσα από το apopsignomi.blogspot.com.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους εσάς από τους οποίους αντλούμε δύναμη και δεν λυγίζουμε στα όποια χτυπήματα, καθώς και αυτούς που μας στηρίζουν οικονομικά.
Εμείς δεν έχουμε λεφτά και φυσικά έχουμε ανάγκη από την στήριξη ανθρώπων οι οποίοι μας θέλουν στην ενημέρωση, έστω κι αν η κριτική μας είναι σκληρή προς το πρόσωπό τους.
Πάντα είχαμε κόντρες και αντιπαράθεση με την εκάστοτε διοίκηση του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ και του ΛΗΛΑ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ.
Φαίνεται πως αυτό έδωσε αφορμή σε κάποιους να κάνουν παιχνιδάκια εναντίον μας.
Σήμερα, αργότερα θα δώσουμε συνέχεια.