Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

Η διαφορά

Κύριοι, κάποιοι λένε αυτά που θέλουν αλλά ξεχνούν εύκολα. Προσωπικά για ανθρώπους που έκανα κάτι καλό, έστω και μικρό, έστω και λίγο, δεν περιμένω ανταποδοτικά, ούτε τους υποχρεώνω να λένε πάντα ΝΑΙ σε ό,τι λέω. Έχω πει ευχαριστώ σε πολλούς αλλά κάνουν πως δεν το έχουν ακούσει. Δεν με ενοχλεί.
Μάγκες, λέτε στους άλλους κάτι που έχετε κάνει για μένα αλλά δεν λέτε και τι έχω...
κάνει εγώ για σας. Αυτή είναι η διαφορά μας. Δεν είναι κακό που δεν θέλω να ξέρει η δεξιά μου τι κάνει η αριστερά μου. Όποτε θέλετε όμως μπορούμε να τα κοστολογήσουμε.
Και κάτι ακόμη. Οι οικογένειές μας δεν έχουν καμία σχέση με την όποια αντιπαράθεση. Δεν τα μπερδεύω αυτά. Δεν έχω ανάγκη ούτε από δικαιολογίες ούτε από τίποτα.
Καλέ μου άνθρωπε, ο κόσμος του ποδοσφαίρου ξέρει αν έχω βοηθήσει ή όχι και όλοι απορούν με την συμπεριφορά σου, αν και πολλοί σε ήξεραν καλύτερα από εμένα.