Τρίτη 29 Αυγούστου 2017

Πείτε ελεύθερα την άποψή σας

Κάτι ψευτόμαγκες που παριστάνουν τους Χαλκιδάρες και βρίζουν μόλις βλέπουν τα σκούρα, θα είναι μια ζωή αυτοί οι οποίοι θα μου κάνουν αέρα με τις ανοησίες τους και θα είναι πάντα χαμένοι. 
Ψευτόμαγκες θα μας πείτε ποιος έλεγε αλήθεια και ποιος παραμύθια στο θέμα του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ;
Αυτό έχει σημασία και δεν τολμάτε να πείτε πως από τα Χριστούγεννα γράφαμε πως δεν υπάρχει περίπτωση ν΄ ανέβει ομάδα που θα τερματίσει δεύτερη.
Τι σας πονάει τώρα; Δεν υπάρχει αύριο κύριοι σ΄ αυτό το θέμα, ....
γιατί δεν υπήρχε ποτέ και είχαμε ενημερώσει έγκαιρα τον κ. Τσαγκάρη, ο οποίος όμως σύρθηκε πίσω από άλλα μέλη της διοίκησης οι οποίοι "έκαναν παιχνίδι" και έχασαν.
Τώρα θα τα φορτώσουν όλα στον κ. Τσαγκάρη, για να βγούνε αυτοί καθαροί.
Ψευτόμαγκες βρίστε όσο θέλετε. Μπορεί να είμαι τα πάντα, αλλά είμαι αυτός που έγραψε την αλήθεια για τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ σας αρέσει δεν σας αρέσει.
Μην ανησυχείτε. θα βγει και ανακοίνωση που θα λέει πως το θέμα της Β΄ ΕΘΝΙΚΗΣ τελείωσε.
Επειδή κάποιοι γράφουν πως είμαι ενάντια στην διοίκηση και στην κάθε διοίκηση, κάνουν λάθος.
Είμαι με τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ και με καμία διοίκηση.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν πρόεδρο που πέρασε από την ομάδα.
Δικαιώθηκα και όλοι έφυγαν όπως έφυγαν, γιατί κάποιοι δεν θέλουν ν΄ ανήκει ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ στον κόσμο του. Γιατί έχω άδικο;
Γιατί να είμαι με τον έναν ή τον άλλον πρόεδρο;
Αν έχετε λίγη μαγκιά, πάτε και μιλήστε με τον νυν πρόεδρο τον κ. Τσαγκάρη. Ρωτήστε τον να σας πει αν του είπα εδώ και μήνες τι θα συνέβαινε. Πιστεύω πως θα είναι ειλικρινής.
Ψευτόμαγκες εγώ δεν βγάζω μεροκάματο από τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ ούτε τον χρησιμοποιώ για άλλους λόγους, όπως κάνουν κάποιοι άλλοι. Αυτό δεν σας απασχολεί;
Εγώ μπορεί να είμαι πουτάνα. γιατί σας ενδιαφέρει;
Γιατί δεν μας λέτε τι είναι αυτοί που τα παίρνουν από τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ κι αν δεν τα πάρουν βρίζουν, πουλάνε φίλους τους και ρίχνουν διοικήσεις;
Κάντε υπομονή και θα τα μάθετε ΟΛΑ.
Εγώ μπορεί να είμαι ο χειρότερος όλων, αλλά ο μόνος που έγραφε την αλήθεια και επιβεβαιώθηκε. Γι αυτό έχετε να πείτε κάτι;