Δυστυχώς είχαμε επεισόδια στο Λύκειο Βασιλικού και ας μη γελιόμαστε ήταν αναμενόμενα.
Όταν όλα λειτουργούν χαλαρά στο οικογενειακό περιβάλλον κι όταν καταλήγει να είναι μαγκιά, το κάνω ότι θέλω χωρίς να υπολογίζω τον διπλανό μου και χωρίς να σέβομαι τους καθηγητές μου, κάπως έτσι θα καταλήγαμε.
Τραγικά λάθη.
Μια μαθήτρια στάθηκε η αφορμή για να γίνουν επεισόδια.
Ο ένας (εξωσχολικός) πήγε στο Λύκειο για να δείρει ....
έναν μαθητή επειδή είχε υποψίες πως κάτι έχει κι αυτός με την ίδια μαθήτρια.
Οι δύο νεαροί ειδοποίησαν τους φίλους τους κι όλοι μαζί βρήκαν τον χώρο του Λυκείου Βασιλικού για να λύσουν τις διαφορές τους.
Η χαλαρότητα από την οικογένεια και η μη εφαρμογή των κανόνων από πλευράς των αρμοδίων του Λυκείου έφεραν το μπάχαλο κι έβαλαν σε κίνδυνο όλα τα παιδιά.
Τα ερωτήματα απλά.
Δεν γνώριζαν οι καθηγητές το τι συμβαίνει;
Γιατί τα παιδιά βρέθηκαν εκτός σχολικού περιβάλλοντος την ώρα που θα έπρεπε να είναι στις αίθουσες;
Ποιος έδωσε και γιατί την εντολή να φύγουν τα παιδιά πριν την λήξη των μαθημάτων τους;
Να λέμε τα πράγματα όπως έχουν.
Στο Λύκειο Βασιλικού ήταν βέβαιο πως κάτι θα γινόταν και πλέον ήταν θέμα χρόνου.
Στο Λύκειο Βασιλικού μπαινοβγαίνει όποτε θέλει όποιος θέλει, αφού η πόρτα είναι ανοιχτή.
Δεν θα γράψουμε λεπτομέρειες, αλλά κάτι δεν πάει καλά και αυτό δεν τιμά ούτε τους γονείς, ούτε τους καθηγητές, ούτε τα παιδιά.
Ούτε καν ένα μήνυμα δεν πήραμε ως γονείς για τα όσα συνέβησαν χθες στο Λύκειο.
Βρεθήκαμε στον χώρο στις 13:20 και είδαμε τα παιδιά εκτός Λυκείου, στο χώρο της Λαϊκής και προς το ποτάμι!!!!
Λάθος της διεύθυνσης και των καθηγητών. Δεν είναι λύση το να διώχνουμε τα παιδιά από το σχολείο, για να γίνει ότι είναι να γίνει εκτός.
Είμαστε από εκείνους που δεν θέλουν τα παιδιά τους να εμπλακούν σε τέτοιες ιστορίες και είχαμε προειδοποιήσει πως κάτι δεν πάει καλά.
Το χαλαρά εκεί οδηγεί.
Δυστυχώς δεν μας άκουσαν. Δυστυχώς δεν έγιναν αυτά που έπρεπε και υπάρχουν ευθύνες.
Δεν ήταν απλά ένα επεισόδιο το οποίο τελείωσε με την παρέμβαση της αστυνομίας.
Τα υπόλοιπα εκεί που πρέπει, γιατί δεν έχει σημασία να γράψουμε περισσότερα.