Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ-ΕΦΗ ΜΠΕΝΕΤΟΥ

Ευθυμία (Έφη)
Μπενέτου - Σαββοπούλου
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ

- Γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω στο Βασιλικό.
- Είμαι παντρεμένη και μητέρα δύο παιδιών , μαθητών Λυκείου.
- Εργάζομαι στην Κοινωφελή Επιχείρηση ως υπεύθυνη γραμματείας
στο Καλλιτεχνικό Εργαστήρι του Δήμου Ληλαντίων.
- Έχω διατελέσει πρόεδρος στο......
 Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του
2ου Δημοτικού Σχολείου Βασιλικού καθώς και του Γυμνασίου Βασιλικού , υλοποιώντας πολλές εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες.
Με την υποψηφιότητά μου θα ήθελα να βοηθήσω όσο μπορώ περισσότερο στην καλύτερη ποιότητα ζωής των συμπολιτών μου και να συμβάλλω στην ίδρυση περισσότερων κέντρων Νεότητας, Πολιτισμού, Παιδείας και Υγείας στον τόπο μου.
Θεωρώ πως ο υποψήφιος Δήμαρχος κ. Χρήστος Παγώνης είναι άνθρωπος της κοινωνίας και του πολιτισμού. Μαζί του και με τη βοήθεια όλων μας μπορούμε το καλύτερο για τον τόπο μας.