Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Τώρα είναι η ώρα

Εδώ και πολύ καιρό ακούω και διαβάζω πολλά, άλλες φορές με υπονοούμενα και άλλες με καθαρή επίθεση προς το πρόσωπό μου.
Όλα δεκτά και ειλικρινά δεν με ενοχλούν καθόλου. Έχω κουραστεί να γράφω πως δεν ήμουν και δεν θα γίνω "άγιος άνθρωπος" αλλά ούτε και "επαγγελματική παρθένα". Ο καθένας γνωρίζει το ....
τι πρεσβεύει ο άλλος και όλοι γνωρίζουν τα πάντα.
Τώρα είναι η ώρα να μιλάμε με τη δουλειά μας και όχι με ρουφιανιές και κατινιές.
Εγώ δεν ανήκω σε αυτούς που τη μία θα δηλώνω δημοσιογράφος και την άλλη χομπίστας. Θα συνεχίσω "να μιλώ" με τη δουλειά μου, γράφοντας πάντα την άποψή μου.
Εδώ και καιρό κάναμε μια μεγάλη προσπάθεια και είχαμε βάλει κάποιους στόχους. Πολύ σύντομα αυτή η προσπάθεια τελειώνει και αρχίζει ένας νέος μαραθώνιος ενημέρωσης, χωρίς να αλλάξει κάτι στο ύφος μας.
Σε αναμονή λοιπόν και θα τα ξαναπούμε.