Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΕΣ

Ποτέ δεν μου άρεσαν τα παπαγαλάκια και πάντα θα είμαι απέναντί τους, όποιο χρώμα κι αν έχουν.
Κύριέ μου, αν έχεις φωτογραφία η οποία δείχνει 1.000 άτομα μπροστά στο δημαρχείο και εκατοντάδες αυτοκίνητα να πηγαίνουν από τα ΚΡΙΕΖΑ στο ΑΛΙΒΕΡΙ με μαύρες σημαίες κάντε μια ανάρτηση στο διαδίκτυο για να ....
μας κλείσετε το στόμα.
Εγώ έγραψα πως η πλειοψηφία δεν ήταν έξω από το δημαρχείο, αλλά στα σπίτια και στις δουλειές τους.
Εκτός από τις φωτογραφίες στείλτε και την θέση των κυρίων Σιαγιάννη, Κούκη και Μπενάκη, για τις θέσεις που προτείνουν για σταθμούς μεταφόρτωσης και την κινητή μονάδα ανακύκλωσης!!!
Στείλτε μας και μια εξήγηση για την σιωπή του κυρίου Μπάνου για κάτι που ήξερε από τον Απρίλιο.
Κύριέ μου, εγώ δέχομαι τα πάντα εκτός από τις αερολογίες. Δώστε στοιχεία και θέσεις.