Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Ο κύριος ¨του ΑΟΝΑ

Θέλω να ευχαριστήσω ειλικρινά τον κύριο που έστειλε το μήνυμα και μου τα χώνει για το θέμα του ΑΟΝΑ και να του πω, πως κι εγώ μπορώ να βρίζω ανθρώπους, αλλά δεν το κάνω γιατί έχω επιχειρήματα και μπορώ να δίνω απαντήσεις. Δεν βρίζω και δεν αερολογώ. Λέει πως καθάρισε το τοπίο και την ομάδα την ανέλαβαν Αρτακιανοί!!!
Κύριέ μου, δεν μ΄ απασχολεί το θέμα. Να σου ....
θυμίσω όμως πως τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ, τον ΠΑΟ, τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ, την  ΑΕΚ και χιλιάδες ομάδες, δεν τις διοικούν ντόπιοι, αλλά οι φίλοι της ομάδας πάνε στο γήπεδο και ενισχύουν την ομάδα τους, ενώ εσύ προσωπικά και κάποιοι σαν κι εσένα οδηγούσαν ποδοσφαιριστές σε απεργία πριν από τον αγώνα κυπέλλου με τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ, με στόχο τον αποκλεισμό της ομάδας!!!
Κύριέ μου, λυπάμαι αλλά θα πρέπει να κάνεις λίγη υπομονή. Υπομονή για να πάρεις τις απαντήσεις οι οποίες θα σου είναι αρκετά χρήσιμες για το μέλλον!!
Δεν πρέπει να ξεχνάς την θέση που είχε ο ΑΟΝΑ τα 2 χρόνια που πρόεδρος ήταν ο κ. Μπλέτσας.
Σας εύχομαι καλό πρωτάθλημα και γιατί όχι και πρωταθλητές, αφού εσεις οι ντόπιοι υποσχεθήκατε να πάτε ψηλά την ομάδα.