Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

ΜΗΝΥΜΑ

Δεν θα στηριχθώ ποτέ στις πλάτες κανενός. Έχω ανάγκη τους πάντες, αλλά περισσότερη ανάγκη έχω το να είμαι εγώ καλά και να μπορώ να γράφω αυτά που θέλω. Να είμαι καλά και να μπορώ να κάνω σωστά την δουλειά μου.
Ξέρω πολύ καλά, το τι ¨μαγειρεύει¨ ο καθένας πίσω από την πλάτη μου και δεν μ΄ ενοχλεί καθόλου.
Δεν παρεξηγώ κανέναν και γουστάρω αυτό το παιχνιδάκι που μου παίζουν.
Φίλε μου, νομίζουν πως θα με αιφνιδιάσουν, αφού πρώτα δέσουν τον....
γάϊδαρό τους!!!
Η αλεπού εκατό και τ΄ αλεπουδάκια εκατόν δέκα δεν θα γίνει ποτέ και θα αποδειχθεί για μια ακόμη φορά.
Από δημοσιογράφους, δεν θα ξεμείνει ποτέ κανένα ΜΜΕ. Υπάρχουν χιλιάδες και μάλιστα πρόθυμοι να υπηρετήσουν το πετάει ο γάϊδαρος, πετάει!!
Εγώ αυτό δεν είμαι ικανός να το υπηρετήσω. Ανήκω σ΄ αυτούς που δεν παίζουν με τις κούκλες.
Μου αρέσει το παιχνίδι αυτό που μερικοί παίζουν και δεν θέλω σε καμιά περίπτωση να προσπαθήσω να τους χαλάσω τα σχέδια. Τους περιμένω.
Φίλε μου, εγώ έχω αποδείξει τι μπορώ κι αν μπορώ να το κάνω.
Με χαρά θα περιμένω την ώρα που κάποιοι άλλοι θα το κάνουν καλύτερα από εμένα. 
Εγώ θα περιμένω, γιατί όπως έχω ξαναγράψει, δεν μ΄ ενδιαφέρουν οι καρέκλες και τα αξιώματα.
Να μεταφέρεις λοιπόν στον κύριο που σου είπε, αυτά που σου είπε, πως δεν δέχομαι εντολές και πάνω απ΄ όλα δεν δέχομαι να με χρησιμοποιούν. Όσοι μέχρι σήμερα το επιχείρησαν στο τέλος έχασαν.