Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Γιάννης Παπαθανασίου

Φαίνεται πως κάποιοι αν και έχουν συνεργασθεί μαζί του στο Λήλα Βασιλικού, ελάχιστα τον γνωρίζουν.
Ο κ. Παπαθανασίου έχει τους δικούς του ανθρώπους με τους οποίους πάντα συζητούσε και συζητά τα του ΛΗΛΑ.
Έχω συζητήσει κι εγώ πολλές φορές μαζί του, αλλά να ξέρουν κάποιοι πως ούτε τον επηρεάζω στις αποφάσεις του, ούτε του υποδεικνύω τι....
πρέπει να κάνει.
Αν ήθελα κι αν είχα τέτοιες δυνατότητες, αυτό θα φαινόταν.
Εγώ τις απόψεις μου για τον ΛΉΛΑ τις γράφω και τις έχω πει και στον κ. Κικίδη και στον κ. Παπαθανασίου, όσες φορές έτυχε να συζητήσουμε.
Οι κύριοι που προσπαθούν να πείσουν πως εγώ οδήγησα τον κ. Παπαθανασίου στην παραίτηση, κάνουν μεγάλο λάθος.
Φυσικά έχουν ως παράδειγμα τον εαυτό τους, αφού έχουν συνηθίσει να έχουν καθοδηγητές, αλλά εγω δεν συμπαθώ αυτή την τακτική.
Ας σταματήσουν λοιπόν τις κατινιές κι ας κοιτάξουν την ομάδα.