Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Καλημέρα Νικολάκη.....

Νικολάκη, δεν το ξέρεις;
Στο Δήμο Χαλκιδέων, είχα και έχω την άποψη πως ο κ. Ζεμπίλης ήταν, είναι και θα παραμείνει δήμαρχος. Γιατί δεν γράφεις κάτι και γι΄ αυτόν τον Δήμο;
Νικολάκη, θα μας πεις τι στηρίζεις εσύ; Φοβάσαι κάτι Νικολάκη;
Εγώ ξέρω πως εσύ στηρίζεις τον Αλέξη ο οποίος θέλει την ανατροπή. Άρα ξέρουμε τι .....
στηρίζεις Νικολάκη.
Να μάθουμε να έχουμε άποψη για όλους και όχι μόνο εκει που δεν έχουμε συμφέροντα.
Εγώ Νικολάκη σου έχω αποδείξει πως μπορώ να γράφω και τα άσχημα του δήμου Χαλκιδέων και να βάζω ερωτήματα και στον κ. Σκλιά, χωρίς να φοβάμαι. Ο υπεύθυνος της καθαριότητας κύριος Σκλιάς, ξέρει καλά τι γράφω, όπως το ξέρεις κι εσύ. Τα ξέχασες Νικολάκη;
Εγώ δεν υπηρετώ κανέναν, γι΄ αυτό χάρηκα όταν ο κ. Σκλιάς απάντησε και έδωσε και λύση στο θέμα. Νικολάκη η αλήθεια πονάει, αλλά είναι αλήθεια.
Να επαναλάβω πως το "Νικολάκης"  είναι τυχαίο όνομα.