Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Καμία σχέση

Δεν υπάρχει και δεν θα υπάρξει και στο μέλλον καμία προσωπική συνεργασία με κανέναν ραδιοφωνατζή. Τους σέβομαι όλους αλλά έχω δηλώσει πολλές φορές πως θα έκανα κάτι μόνο για τον κ. Ζώμα και το ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ, αν αυτό μου το ζητούσε.
Δεν άλλαξε κάτι τώρα. Οι κύριοι που είναι σε ραδιοφωνικές εκπομπές κάνουν όπως πιστεύουν τη δουλειά τους, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσαμε να συνεργαστούμε. Δεν είμαι τόσο καλός ή τουλάχιστον δεν είμαι καλύτερος, οπότε δεν με χρειάζονται.
Έχω μιλήσει με τον κ. Ζώμα και του έχω πει πως...
μπορεί να συνεργαστεί με όποιους ραδιοφωνατζήδες θέλει, όποια ώρα θέλει. Εγώ θα είμαι εκεί, όσο του είμαι χρήσιμος.
Οι εκπομπές που θα κάνουμε στο ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ θα πονέσουν πολλούς αλλά θα κουράσουν κι εμάς. Αν λοιπόν υπάρξει άλλη πρόταση προς το ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ, εγώ θα πάω για ξεκούραση...