Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Ραδιοφωνικά

Δεν έχω τα προσόντα που πρέπει να έχει κάποιος για να είναι αρεστός ως ραδιοφωνατζής, ούτε φυσικά μπορώ να έχω στο απυρόβλητο κάποιους που, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, είναι γνωστοί αλλά χρησιμοποιούν την γνωριμία για να εξασφαλίσουν τη σιωπή.
Όταν δεν αισθάνομαι χρήσιμος σε μια ραδιοφωνική εκπομπή, δεν φροντίζω να ...

διώχνω άλλους που έχουν άλλη άποψη και πιστεύουν πως μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο με ακραίες απόψεις. Δεν χρησιμοποιώ ποτέ μια ραδιοφωνική εκπομπή για προσωπική προβολή και για  να περνάω τα δικά μου πολιτικά μηνύματα.
Το ρεπορτάζ πρέπει να φτάνει μέχρι το κόκκαλο και φυσικά η πληροφορία πρέπει να καταλήγει να είναι είδηση. Σε διαφορετική περίπτωση, είδηση  είναι αυτό που θέλουν κάποιοι να περάσουν και μας χρησιμοποιούν.
Ας μη γελιόμαστε. Μου αρέσει που δεν είμαι γλυκανάλατος. Μου αρέσει που δεν μπορούν να με χρησιμοποιήσουν.