Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Καλημέρα

Ενοχλήθηκε ο τύπος γιατί όπως είπε, άκουσε να λέμε πως στο ΕΝΩΣΙΑΚΟ ήταν τρεις κι ο κούκος. Έψαχνε λοιπόν να βρει ποιος ραδιοφωνατζής είπε κάτι τέτοιο και στο στούντιο γελούσαν. Αφού διέσχισε όλη την κερκίδα και πήρε διαβεβαιώσεις ότι δεν το είπαν αυτοί οι οποίοι τον κατεύθυναν προς εμένα, ρώτησε:
Μάστορα, εσύ είπες πως είμαστε τρεις κι ο κούκος και ....
γελάνε οι άλλοι στο στούντιο;
Έκανα πως ψάχνω δεξιά κι αριστερά μου και του είπα: ποιόν μάστορα ψάχνεις;  Εγώ δεν ξέρω από μαστορέματα...
Κάπου κόλλησε ο τύπος και μου είπε πως εμένα εννοεί.
Τότε του είπα να γυρίσει την βελόνα από το τρανζιστοράκι του, αν δεν του αρέσουν αυτά που ακούει. 
Έφυγε μονολογώντας και τον άκουσα να λέει πως άλλοι 50 φίλοι του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ήταν στο στάδιο της Χαλκίδας!!!
Τελικά, υπάρχουν ακόμη άνθρωποι οι οποίοι ζούνε υπέροχα στον υπέροχο κόσμο μας και έχουν την απαίτηση να τους φοβηθούμε!!!!
Καλημέρα καλέ μου άνθρωπε.