Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Εχεις πλάκα Νικολάκη(;)

Ο δήθεν Νικολάκης μας έστειλε ένα ακόμη μήνυμα και μας κάνει ανάκριση και καλά κάνει.
Αυτό έχει μάθει στην ζωή του να κάνει. Ρουφιανιές, ανακρίσεις και τα γνωστά.
Νικολάκη, μην φοβάσαι. Μην προσπαθείς να κρύψεις και την ηλεκτρονική σου διεύθυνση γιατί εγώ δεν είμαι κοτούλα. Απαντώ ακόμη και σ΄ αυτά που δεν σ΄ ενδιαφέρουν.
Και κάτι ακόμη. Να ξέρεις πως εγώ δεν έχω αφεντικά και δεν σκύβω το κεφάλι. Ακόμη και να με πληρώνεις θα γράφω και θα λέω αυτά που πιστεύω.
Λοιπόν αυτή την φορά θα πάμε αγκαλίτσα. Ρωτάς και απαντάω. Εσύ Νικολάκη με ....


ξέρεις, εγώ όμως όχι. Εγώ απλά υποθέτω πως ξέρω ποιός είσαι και γιατί δεν λες το ονοματάκι σου.
Πάμε Νικολάκη (;)

nikos makrikapa <makrikapiotis@outlook.com.gr>
Κύριε Γκάρα
Απαντήστε μας σας παρακαλώ και στα εξής ερωτήματά μας:
1)Πείτε μας κύριε Γκάρα.Πως μάθατε εσείς τι έγινε ακριβώς στην Μακρυκάπα γιατι εμείς δεν είδαμε κανέναν δημοσιογράφο ο οποίος μπορεί να σας τα μετέδωσε.
-Νικολάκη, μου τα μετέφερε άνθρωπος της Μακρυκάπας, ο οποίος σ΄ αγαπάει πολύ....

2)Πείτε μας κύριε Γκάρα.Στον πρώτο αγώνα του Κυπέλλου τι έγινε? Πως αποκαλούσε τους παίκτες της Μακρυκάπας ο κος Κιαπέκος?
-Νικολάκη, γιατί δεν μας τα λες εσύ; Έχω ασκήσει άπειρες φορές κριτική στον κ. Κιαπέκο και θα σου θυμίσω τον αγώνα ΚΑΣΤΕΛΛΑ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΧΑΛΚ. για τα όσα είχε πει για ΙΩΑΝΝΙΔΗ και ΤΣΙΜΙΧΟΔΗΜΟ.

3)Πείτε μας κύριε Γκάρα.Ξαφνικά σας έπιασε ο πόνος κατά του ρατισμού ή αυτές είναι οι εντολές σας και αυτό σας υπαγόρεψαν να γράψετε?
- Νικολάκη, δικό μου θέμα το πότε θα με πιάσει ο πόνος, αν και μ΄ αυτά που γράφεις, που καιρός για πόνο. Όσο για εντολές, θα πρέπει να ρωτήσετε αλλού για να βρείτε αυτόν που θα μου δώσει εντολές.

4)Πείτε μας κύριε Γκάρα.Προς τι τόση ξαφνική και συνεχή αγάπη για τον ΑΠΟ Καστέλλας? Πληρώνεστε?
- Ούτε ξαφνική, ούτε αγάπη υπάρχει για τον ΑΠΟ ΚΑΣΤΕΛΛΑΣ. Την Κυριακή για παράδειγμα εύχομαι να χάσει από τον ΛΗΛΑ. Πειράζει; Αν κληθώ να προσφέρω υπηρεσίες φυσικά και θα πληρωθώ. Μέχρι στιγμής δεν μ΄ έχουν καλέσει για κάτι. Ξέρετε κάτι;

5)Πείτε μας κύριε Γκάρα.Πως γίνεται να είστε ο μοναδικός δημοσιογράφος  στην Ευβοια που υποστηρίζει με τόσο σθένος τον Ηρακλή Ψαχνών?Οι άλλοι δηλαδή και όλοι οι υπόλοιποι θέλουν το κακό του και εσείς είστε ο μόνος που τον αγαπάτε?
Αυτό θέλετε να μας περάσετε?
-Νικολάκη, είμαι ίσως ο μόνος που δεν δηλώνει ΗΡΑΚΛΑΡΑΣ και δεν τρέχω πίσω από τον ΗΡΑΚΛΗ Ψαχνών. Δεν θέλω να σου περάσω τίποτα και ειδικά εσένα. Η πλατεία των Ψαχνών σε ξέρει καλά και σου έχει και παρατσούκλι όπως έμαθα!!!

6)Πείτε μας κύριε Γκάρα.Πέρυσι εσείς κοροιδεύατε την κ 19 του Ηρακλή Ψαχνών. Γράφατε πως γίνεται το πρωτάθλημα μόνο για να γίνεται.Φέτος προς τι η ξαφνική αγάπη και τα αποκλειστικά ρεπορτάζ?
-Νικολάκη, να μας βρεις πότε και με ποιόν τρόπο κοροϊδευα την Κ19. Θέλω να μου το θυμίσεις. Κανένα αποκλειστικό ρεπορτάζ δεν είχα για την Κ19. Άλλοι είναι αυτοί οι οποίοι έλεγαν πολλά την χρονιά που πέρασε και τώρα δεν κάνουν ούτε αναφορά.
Αν σ΄ ενοχλεί κάτι, τότε θα σου πω κι αυτό που περιμένεις να διαβάσεις. Ο κ. Νίκος Ρόγκας είναι φίλος μου και θα τον στηρίζω πάντα. Πειράζει; Εγώ πάντως δεν έτρεξα ούτε να φωτογραφηθώ δίπλα του, ούτε και να έχω αποκλειστικότητες.

7)Πείτε μας κύριε Γκάρα.Πότε θα επισκεφθείτε και αγώνα της ομάδας μας στην Μακρυκάπα?
-Νικολάκη, αφου λες πως κάποιοι με πληρώνουν, σου απαντώ. Οι γιατροί σε κάθε επίσκεψη πρέπει να πληρωθούν.Αφού θέλεις να έρθω για να σε γιατρέψω και να μην πονάς, θα  πληρώσεις. Ο τζάμπας πέθανε.

Φίλαθλος ΑΟΜ

Νικολάκη(;), ήταν εύκολες οι ερωτήσεις. Στείλε κι άλλες