Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Απάντηση του κ. Νίκου Ρόγκα

Αγαπητέ κ. Γκάρα ευχαριστώ για το σχόλιο που κάνατε γιατί μου δίνετε η δυνατότητα αν μου το επιτρέψετε να τοποθετηθώ για ένα θέμα που προέκυψε και αφορά την ομάδα μας.
Ενημερώθηκα μετά τον αγώνα του Σαββάτου ότι αναφέρθηκαν απρεπώς προς το πρόσωπό μου και για την ομάδα μας χωρίς καν να είμαι στο γήπεδο.
Ερώτησα τον κ. Μπαρίτα τι ακριβώς έγινε και μου είπε ότι το....
μόνο πρόβλημα που έχει είναι με τον κ. Μπαλάνο γιατί δεν του μίλησε .
Βέβαια υπήρχαν και κάποια Γαλλικά προς το πρόσωπό μου από κάποιους κυρίους και αυτό που έβγαλα σαν συμπέρασμα από τα λεγόμενα συνεργατών μου, ότι το πρόβλημα είναι που παίζουμε στο γήπεδο του Αγίου Νικολάου ευτυχώς βέβαια από μικρή μερίδα ατόμων.
Εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Γιάννη Μπαρίτα που πραγματικά μας βοηθάει με το να μας δίνει τα αποδυτήρια της ομάδας του, και τα χρησιμοποιούμε όταν έχουμε αγώνες και να υπενθυμίσουμε στους φίλους ότι η ομάδα μας παρόλο που έχει ώρες για προπόνηση δεν χρησιμοποίει το γήπεδο καθόλου παρά μόνο στους αγώνες.
Αντί να κρίνουν λοιπόν μία ομάδα που σέβεται όλα τα σωματεία ( όπως πρέπει να γίνετε από όλους ) καλό είναι να βρεθούν κοντά την ομάδα τους και να βοηθήσουν έναν άνθρωπο τον Γιάννη Μπαρίτα που αγωνίζεται μόνος του για την αγαπημένη ομάδα του χωριού του.
Εύχομαι ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
Με εκτίμηση Ν.Ρόγκας.