Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Καλημέρα

Σήμερα θα πρέπει να αφιερώσω την καλημέρα μου στον κ. Σταμάτη Ρουσόδημο, ο οποίος μέσα από το blog του μου λέει πως πρέπει να είμαι προσεκτικός και να μην λέω ότι θέλω μέσα από το ραδιόφωνο και να μην γράφω ότι θέλω στο apopsignomi, για κάποιουςανθρώπους οι οποίοι έχουν προσφέρει στον ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ περισσότερα από εμένα.
 -Κύριε Ρουσόδημε, ειλικρινά σας ευχαριστώ για το φροντιστήριο, αλλά φαίνεται πως κάτι δεν πάει καλά και είδατε πολλούς ανθρώπους οι οποίοι ήταν κοντά μου, αλλά δεν....
πέρασαν όλοι αυτοί από την πλαϊνή πόρτα. Για παράδειγμα ο κ. Κιαπέκος.
- Κύριε Ρουσόδημε, θα πρέπει να μας πείτε αφού λέτε πως τα γράφετε όλα με το όνομά τους, τους σκοπούς, τις φιλίες και τα συμφέροντα που εξυπηρετούμε με αυτά που γράφουμε. Προφανώς σ΄ αυτό το σημείο είσθε φάουλ και σας το αποδεικνύω αμέσως. Δεν υπήρξα ποτέ φίλος κάποιων, οι οποίοι να έχουν σχέση με την διοίκηση του ΗΡΑΚΛΗ. Δεν είχα σκοπό να θίξω κάποιων σε προσωπικό ή επαγγελματικό επίπεδο και φυσικά δεν είχα κανένα συμφέρον να πω και να γράψω κάτι αφού δεν ήμουν ποτέ και ούτε θα είμαι "υπάλληλος" του ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ.
- Κύριε Ρουσόδημε, αν είχατε την δύναμη όπως λέτε, θα γράφατε ποιόν θίξαμε και δεν θα βάζατε 6 ανθρώπους στο τσουβάλι. Λέτε το σχόλιό μου να είχε να κάνει με τον κ. Κιαπέκο για παράδειγμα;
Φαίνεται πως δεν διαβάσατε καλά αυτά που έγραψα, ούτε ακούσατε καλά αυτά που είπα. Ξαναδιαβάστε τα πάλι, γιατί σας ξέφυγε μια λεπτομέρεια.
-Κύριε Ρουσόδημε, για μία ακόμη φορά σας ευχαριστώ για το φροντιστήριο, γιατί μ΄ αρέσει όσο ζω να μαθαίνω και μάλιστα από ανθρώπους σαν κι εσάς, αφού ούτε σκοπούς έχετε, ούτε για φίλους σας γράφετε αυτά που γράφετε, ούτε φυσικά επειδή έχετε συμφέρον.
....σε λίγο περισσότερα