Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016

Βασίλης Χατζής

E-MAIL  
     Προς  κοπροσκυλοκοτούλες { Νικολάκη)

Και τελικά αγαπημένες μου κοπροσκυλοκοτουλες για άλλη μια φορά ‘’άνθρακες ο θησαυρός’’!!!! Όσο κιτρινισμό και να ρίξετε όσους λιβέλους κι αν γράψετε όλα θα πέφτουν στο κενό. Γιατί όλα είναι ψευδή και πηγάζουν από μια προσωπική...
σας διάθεση  έως και εμμονή που έχει στόχο τη δυσφήμιση και το  διασυρμό μου .  
Το λόγο που σας  οδηγεί σε αυτές της επιπόλαιες πράξεις συκοφαντίας δεν τον γνωρίζω,  αλλά μήπως ακουμπάει στη γνωστή λαϊκή ρήση: «OΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ??????» .
Και επειδή ίσως να μην διαβάζεται αλλά blogs και να μην ενημερώνεστε  όσο  πρέπει σας αναδημοσιεύω ένα άρθρο από το ‘’EVIA 24ORES’’ έτσι γιατί το λευκό χρώμα  μας αρέσει πιο πολύ από το κίτρινο !!!!!!!

  <<Ενημερώθηκα και διάβασα πως έχω οικονομικές ζημίες από συνεργάτη μου και πιο συγκεκριμένα από τον Κό Βασίλη Χατζή . Είμαι συνεργάτης του Ράδιο Εύβοια 104,1 στο τομέα μου δηλαδή στο διαφημιστικό κομμάτι. Στην αντίληψή μου μέχρι στιγμής δεν έχει πέσει κάποια τέτοια συμπεριφορά με συνεργάτη του ραδιοφώνου . Δεν αντιστοιχεί σε καμία πραγματικότητα πως συνεργάτης του ραδιοφωνικού σταθμού όπου συνεργάζομαι έχει καταχραστεί χρήματα. Ο Κύριος Χατζής όπως και ο κύριος Γκάρας Στέλιος δεν έχουν απομακρυνθεί από το ραδιοφωνικό σταθμό ούτε έχουν κάνει οικονομικές αρπαχτές. Ο μεν Χατζής Βασίλης είναι τιμωρημένος από την ΕΠΣΕ και για το λόγο αυτό δεν μπορεί να εισχωρήσει σε γήπεδο ώστε να μεταδώσει αθλητικό αγώνα και ο δέ Γκάρας Στέλιος λόγου χρόνου αφού ασχολείται πολλές ώρες με την ενημερωτική του σελίδα ελεύθερη άποψη και γνώμη δεν προλάβαινε να είναι στα γήπεδα για να κάνει περιγραφή των αγώνων. Να ενημερώσω λοιπόν πως ο κύριος Χατζής θα βρίσκεται πάλι στα γήπεδα και θα περιγράφει τα αθλητικά γεγονότα από τις 19/1/2016 όπου θα έχει λήξει η τιμωρία του από την ΕΠΣΕ. Δεν ξέρω γιατί κάποιοι προσπαθούν να δημιουργούν καταστάσεις συνέχεια και να διαστρεβλώνουν τις πραγματικότητες εγώ όμως δεν θα μπώ σε τέτοια παιχνίδια.>>
                                                                                                             ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΕΤΤΑ
                                                                                                     ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ
                                                                                                     Από το blog «EVIA 24ORES»