Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016

Ραδιοφωνικά

Γελάω ακόμα με αυτά που ακούω, από ανθρώπους του ραδιοφώνου και με τους οποίους έχω συνεργασθεί. Ξέρουν καλά τον χαρακτήρα μου και δεν περίμενα ποτέ να μου χρεώσουν πράγματα τα οποία δεν έχω κάνει. Αγαπητοί κύριοι η κάθε γυναίκα μπορεί να έχει την οποιαδήποτε φαντασίωση, αλλά δεν έχει δικαίωμα αυτή την φαντασίωση να την μετατρέπει σε δήθεν πράξεις άλλων.
Δεν πίστευα σε τέτοιου είδους φαντασιώσεις αλλά δεν ξέρω πως αλλιώς να τις χαρακτηρίσω.
Οι πρώην συνεργάτες μου, μπορεί να λένε διάφορα για να .....
κάνουν τα κέφια της όποιας κυρίας, αλλά δεν έχουν κανένα δικαίωμα να με χρεώνουν τις μαλακίες τρίτων.
Δεν μου λείπουν οι γυναίκες και πάντως ποτέ δεν θα γύριζα να κοιτάξω γυναίκες ανθρώπων με τους οποίους είχα συνεργασία, ακόμη κι αν ήταν κουκλάρες.
Δεν μ΄ ενδιαφέρει επίσης το τι λέει ο καθένας ραδιοφωνατζής προς τους πρώην συνεργάτες μου.
Σύντομα θα τα πούμε και ραδιοφωνικά και μάλιστα σε καθημερινή βάση.
Αυτό για να μη νομίζουν πως οι φαντασιώσεις κάποιας κυρίας θα μας τελειώσουν.