Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

Καλησπέρα σας

Επειδή κάποιες φορές παριστάνω τον μαλάκα, δεν σημαίνει πως δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει και πότε κάποιος θέλει να του λέω την αλήθεια, όταν ο ίδιος μου λέει ψέματα.
Δεν μπορεί να κόβεις βόλτες στην Αβάντων και να λες πως είσαι για παράδειγμα στην Αθήνα, γιατί υπάρχει περίπτωση να ήμουν κι εγώ στην Αβάντων!!!!
Δεν μπορεί να είσαι για παράδειγμα στην Αντιπεριφέρεια Εύβοιας και να μου λες πως ....
είσαι Αθήνα, ενώ σ΄ έβλεπα από την σιδερένια γέφυρα του Μπουραντά!!!!
Να ξέρεις καλέ μου άνθρωπε πως δεν θα απαντώ πλέον στα τηλεφωνήματά σου, γιατί δεν θέλω να έρθεις σε δύσκολη θέση.
Δεν χρωστάς τίποτα πλέον και σου το λέω καθαρά.
Έχουμε κάνει πολλές φορές πως δεν ακούμε και πως δεν βλέπουμε, αλλά σ΄ αυτόν εδώ τον χώρο κανείς δεν θα βάλει χέρι στις απόψεις μας.
Το έχουν δοκιμάσει πολλοί, αλλά απέτυχαν.
Από αύριο το πρωί λοιπόν 17 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017 μην περιμένετε απαντήσεις στα τηλεφωνήματα σας.
Πείτε πως είναι μια καλή ευκαιρία, να βρείτε την ησυχία σας.