Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017

ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ οι δήθεν

Φίλες και φίλοι αναγνώστες σε καμία περίπτωση δεν θέλω να μειώσω την όποια προσπάθεια έκαναν ή θέλουν να κάνουν οι άνθρωποι που ανήκουν στην οικογένεια του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ.
Απλά δεν μου αρέσουν οι άνθρωποι που είναι δήθεν και οι οποίοι ξεχνούν το τι είπαν χθες και λένε άλλα σήμερα.
Δεν αποκάλεσα ποτέ κανέναν ρεμάλι. 
Δεν αποκάλεσα κανέναν παπάτζα.
Δεν κατηγόρησα κανέναν πως πήρε χρήματα για να ξεπουλήσει την ομάδα.
Δεν κατηγόρησα ποτέ κανέναν πως έδωσε χρήματα για να χάσουν αντίπαλοι.....

Δεν κατηγόρησα κανέναν πως οργάνωσε κάτι εναντίον της ομάδας. 
Αυτά όλα, τα είπαν μεταξύ τους και παριστάνουν τις αθώες περιστερές.
Ας το μάθουν λοιπόν ΟΛΟΙ.
Ο ένας κατηγορεί τον άλλον.
Όσο για τον κ. Κακαβά ο οποίος παριστάνει τον πολλά βαρύ και τον νταή στις κερκίδες του σταδίου της Χαλκίδας, να ξέρει πως δεν έχω καμιά διάθεση ν΄ ασχοληθώ μαζί του.
Ούτε ποσοστά παίρνω από τις χορηγίες, ούτε επιχειρηματίες καλύπτω για να δίνουν χρήματα, ούτε χρησιμοποιώ τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ για να κάνω τις δουλειές μου, ούτε αλλάζω και πάω με τον επόμενο πρόεδρο.
Κύριε Κακαβά, να ξέρετε πως εγώ δεν έχω κανέναν λόγο, να είμαι κοντά σε μαγαζάκια στα οποία έχουν δήθεν παράγοντες.