Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Tριτοβάθμια Eκπαίδευση


Η κατανομή του αριθμού των εισακτέων 
στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση
Tα λεπτομερή στοιχεία για την κατανομή του αριθμού των εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας.

Η κατανομή περιλαμβάνει:
  • Ορισμό και κατανομή των θέσεων ανά ίδρυμα και τμήμα για .....τις κύριες κατηγορίες και συγκεκριμένα:
    • τον αριθμό θέσεων που δίνεται για τους υποψηφίους ημερήσιων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) που διεκδικούν ποσοστό θέσεων εισακτέων 10%, χωρίς νέα εξέταση.
    • τον αριθμό θέσεων που δίνεται για τους υποψηφίους των ημερήσιων ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α΄), που διεκδικούν ποσοστό θέσεων εισακτέων 20%.
    • τον αριθμό θέσεων που δίνεται για τους υποψηφίους των εσπερινών ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ A΄) που διεκδικούν ποσοστό θέσεων εισακτέων 1%.
    • τον αριθμό θέσεων που δίνεται για τους υποψηφίους των εσπερινών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) που διεκδικούν ποσοστό θέσεων εισακτέων 1% καθ’ υπέρβαση του συνολικού αριθμού εισακτέων.
    • τον αριθμό θέσεων που δίνεται για τους υποψηφίους των ημερήσιων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄), οι οποίοι συμμετείχαν στις φετινές πανελλήνιες εξετάσεις.
  • Ορισμό και κατανομή των επιπλέον θέσεων των ειδικών περιπτώσεων (Πολύτεκνοι, Τρίτεκνοι, Κοινωνικά Κριτήρια), για κάθε ανωτέρω κατηγορία.
  • Ορισμό και κατανομή του αριθμού θέσεων επιπλέον του αριθμού εισακτέων ανά ίδρυμα και τμήμα για:
    • αθλητές με διακρίσεις (ανά κατηγορία)
    • τέκνα Ελλήνων του εξωτερικού (ανά κατηγορία)
    • αλλοδαπούς – αλλογενείς (ανά κατηγορία)
    • Έλληνες πολίτες της Μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης
    • πάσχοντες από σοβαρές παθήσεις (ποσοστό 5%).
Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά που όλοι οι πρωτοετείς θα ξεκινήσουν τις σπουδές τους στο ίδρυμα που θα φοιτήσουν από την αρχή του ακαδημαϊκού έτους, χωρίς την διαδικασία των μετεγγραφών αφού από το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012 αυτές καταργούνται.

Οι υποψήφιοι που είχαν δικαίωμα μετεγγραφής, θα διεκδικούν πλέον την εισαγωγή τους βάσει των μορίων τους και των προτιμήσεών τους στις επιπλέον θέσεις των ειδικών περιπτώσεων πολυτέκνων, τριτέκνων και κοινωνικών κριτηρίων.