Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ

Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ

Ο πρ. υφυπουργός και βουλευτής Ευβοίας Χρήστος Θεοδώρου με αφορμή το θόρυβο που δημιουργήθηκε πρόσφατα σχετικά με τις αγωγές πρώην βουλευτών που διεκδικούν αναδρομικά, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Σχετικά με το θέμα των αναδρομικών των ....
βουλευτών επιθυμώ να δηλώσω ότι πριν από 5 χρόνια, το 2006, συνυπέγραψα και εγώ την αγωγή όλων σχεδόν των πρώην βουλευτών που ζητούσαμε την προσαρμογή της βουλευτικής αποζημίωσης προς το μισθό των δικαστών, όπως προβλέπεται από το ισχύον σύνταγμα. Επειδή, όμως η οικονομική κατάσταση της χώρας έχει πλήρως ανατραπεί και η σημερινή δεν έχει καμιά σχέση με εκείνη του 2006, εγώ προσωπικά με αίτησή μου στο Πρωτοδικείο έχω ήδη ανακαλέσει την αγωγή και έχω παραιτηθεί από τη διεκδίκηση αυτών των αναδρομικών, ενέργεια που γνωστοποίησα, όπως προβλέπεται,  με επιστολές μου στον Πρόεδρο της Βουλής και τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος». 

Αθήνα 13/12/2011