Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Άποψή μου

Επειδή αυτό το διάστημα ακούμε πολλά σε σχέση με τους προπονητές ποδοσφαίρου, εγώ θα γράψω  για μια ακόμη φορά την άποψή μου.
Δεν αμφισβητώ τις ικανότητες  κανενός προπονητή, αλλά έχω δικαίωμα να κρίνω όχι μόνο με βάση τις ....
γνώσεις και τις εμπειρίες του καθενός αλλά και με τη συμπεριφορά του και τον χαρακτήρα του.
Δεν  θέλω να γίνω και πάλι κακός αλλά θα γράψω ονόματαλ.
Κάποτε είχαν κρίνει πολύ αυστηρά τον κ. Σταμογιάννη, ο οποίος είχε φύγει από τον κ. Ρόγκα και πήγε στον ΛΗΛΑ Βασιλικού. Τότε δέχτηκα απίστευτη επίθεση από ραδιοφωνατζήδες αλλά και ανθρώπους της διοίκησης του ΛΗΛΑ. Σήμερα τι έχουν να πούνε; Για ρωτήστε τους ανθρώπους του ΛΗΛΑ να σας πούνε αν είχα δίκιο ή όχι; Πού είναι οι ραδιοφωνατζήδες να πούνε κάτι για το θέμα;
Είχα ασκήσει σκληρότατη κριτική στον κ. Αντώνη Αυλωνίτη, με αφορμή τη στάση του τη χρονιά που πήρε το πρωτάθλημα η Α.Ε. ΧΑΛΚΙΔΑΣ και στη συνέχεια διαλύθηκε. Δέχθηκα επίθεση από τον κ. Αυλωνίτη όταν είχα γράψει πως η ομάδα της ΘΗΒΑΣ θα έφτανε  στη διάλυση. Σήμερα δεν  μιλάει κανείς. Δικαιώθηκα ή όχι;
Τίποτα δεν έχω προσωπικά εναντίον του κ. Αυλωνίτη. Γράφω την άποψή μου.
...σε λίγο η συνέχεια