Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ ΚΑΡΑΒΑΣ ΜΠΑΜΠΗΣ

ΧΑΛΚΙΔΑ, 10/ 5 /2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με αφορμή τη συμμετοχή μου στις εθνικές εκλογές της 6ης Μαΐου, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους όσους με ψήφισαν , με στήριξαν ή έστω είπαν ένα καλό λόγο για μένα.
Η πέμπτη θέση στο ψηφοδέλτιο, είναι άκρως τιμητική και μου δίνει τη δύναμη και το κουράγιο να συνεχίσω ακόμα πιο .....
δυνατά να αγωνίζομαι για τις αρχές και τις ιδέες που υπηρέτησα από μικρό παιδί.
Ήταν τιμή για μένα η συμμέτοχη μου στο ψηφοδέλτιο της παράταξης που ίδρυσε ο Ανδρέας Παπανδρέου, στο ψηφοδέλτιο που στο παρελθόν είχαν την τιμή να συμμετάσχουν αλλά και κόσμησαν με την παρουσία τους ιστορικά στελέχη του Κινήματος στην Εύβοια, όπως ο αείμνηστος Γιάννης Στεφανίδης, ο Θανάσης Μπουραντάς, ο Γιάννης Καλαμακίδης, ο Πρόδρομος Ενωτιάδης, ο Ορέστης Παπαστρατής και τόσοι άλλοι.
Σε αυτές τις κρίσιμες και δύσκολες στιγμές για την παράταξη , έκλεισα τα αυτιά μου στις σειρήνες που με απέτρεπαν να συμμετέχω και ακολούθησα το δρόμο της καρδιάς. Έκανα αυτό που έμαθα από μικρό παιδί. Να παίρνω το ρίσκο και να υπερασπίζομαι με θάρρος και χωρίς να κρύβομαι , αυτά που πιστεύω, κόντρα σε κάθε προσωπικό ή πολιτικό συμφέρον.




Με εκτίμηση
Μπάμπης Καραβάς