Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΠΟΤΕ

Δεν ξεχνώ ποτέ. Δεν ξεχνώ κανέναν και τίποτα. Αυτό το ξέρουν καλά, κάποιοι άνθρωποι και αυτό μου φτάνει. Για τους άλλους δεν μ΄ ενδιαφέρει και ούτε θ΄ ασχοληθώ τώρα ή στο μέλλον. Δεν θα χρειασθεί να λέω ευχαριστώ σε κανέναν από αυτούς τους ανθρώπους, αφού ξέρουν πως είμαι και θα είμαι δίπλα τους. Μπορώ και ξέρω να είμαι χρήσιμος και όχι να παριστάνω τον φίλο και στην.....
πρώτη δυσκολία, ν΄ αλλάζω στρατόπεδο και να πουλάω τους φίλους, τους συνεργάτες, ακόμη και τις απόψεις μου!!
Για να έχω σε κάποιον εμπιστοσύνη, θα πρέπει αυτό να είναι αμοιβαίο. Μονόπλευρη εκτίμηση και εμπιστοσύνη δεν υπάρχει. Είμαι βέβαιος πως θα πάρω μαζί μου πολλά μυστικά. Θα κρατήσω για μένα και μόνο για μένα πολλά που μου εμπιστεύθηκαν κάποιοι άνθρωποι. Δεν θα γράψω κάποιο βιβλίο για να αποκαλύψω πολλά για πολλούς όπως κάνουν κάποιοι και ούτε θ΄ αρχίσω το ξεκατίνιασμα για κάποιους που νόμιζαν πως όλα μπορούν να τα εξαγοράσουν. 
Δεν μ΄ απασχολεί το τι λένε και τι κάνουν οι άλλοι για μένα, αλλά τι κάνω εγώ γι΄ αυτούς.
Εγώ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΠΟΤΕ.