Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΜΗΝΥΜΑ

Αγαπητέ κύριε, μην τραβάς ζόρι. Αν εγώ ειμαι διοίκηση σε μια ομάδα και το παιδί μου το πάω στην αντίπαλη ομάδα, καλύτερα να παραιτηθώ απο το ΔΣ. Τα υπονοούμενα όχι σε μένα. Εγώ γράφω πάντα την άποψή μου. Αν η κυρία Ρέτσα άκουγε αυτά που τις είχα πει και δεν έκανε αυτά που ...
ήθελαν κάποιοι τζάμπα μάγκες, σήμερα θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα. 
Τελικά δεν σε καταλαβαίνω. Μία λες πως δεν έδωσε χρήματα, την άλλη πως δεν τους έδωσε ούτε για τις βενζίνες!!!! Εγώ έχω αποδείξεις πως έδωσε. Εσύ οα μας πεις ποιός άλλος έδωσε;
Η ερώτησή μου ήταν και παραμένει απλή. Ποιοί από τα άλλα μέλη του ΔΣ έβαλαν χρήματα και πόσα. Στα ερασιτεχνικά σωματεία δεν βάζει μόνο ο ένας. Βάζουν όλοι.
Αγαπητέ κύριε, λες πως η κυρία Ρέτσα δεν είχε να πληρώσει τους ποδοσφαιριστές. Που θα τα βρεί να πληρώσει εμένα;;;
Λυπάμαι, αλλά δεν μ΄ ενοχλεί η αντίδρασή σου. Ξέρω γιατί το κάνεις και σε καταλαβαίνω.
Αυτά που έπαθε η κυρία Ρέτσα με τα ΚΡΙΕΖΑ τις τα είχα πει πως θα τα πάθει. Τότε δεν με πίστευε και στήριζε τους ανθρώπους που πίστευε πως ήταν μαζί της!!! Τώρα ξέρει.