Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Έλενα Βάκα

Ούτε βρίζω, ούτε στηρίζω κάποιον. Δεν έχω εγώ τέτοιες δυνάμεις. Αν τις είχα, θα ήμουν εγώ Δήμαρχος, Δημοτικός Σύμβουλος ή κάτι άλλο. Κύριοι, αφήστε τις σάλτσες.
Θέλω όσοι λίγοι να πετύχει η κ. Βάκα στο έργο της. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα γράφω την άποψή μου. Δεν με ενοχλεί το αν ....
αδιαφορεί ή όχι η κ. Βάκα και γιατί δεν απαντά. Δικό της το θέμα. Εγώ θα γράφω τη δική μου άποψη.
Επικοινωνιακά δεν τα πάει καλά. Ο κόσμος θέλει ενημέρωση, όχι μετά αλλά την ώρα που κάτι έχει γίνει. Τι να το κάνω εγώ να ενημερωθώ τη Δευτέρα ή τη Τρίτη, όταν ο κίνδυνος ίσως υπήρχε την Παρασκευή, το Σάββατο ή τη Κυριακή;
Γιατί να κολυμπάω τα παιδιά μου σε νερά που δεν ξέρουμε αν ήταν καθαρά; Εγώ λέω πως κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει. Γιατί όμως δεν μας ενημέρωσε η αρμόδια υπηρεσία;
Τι θα γινόταν αν τα αποτελέσματα ήταν διαφορετικά; Ποιος θα είχε ευθύνες;
Αυτά έγραψα και τίποτα περισσότερο.