Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Δεν θέλω να παρεμβαίνω σε θέματα που δεν με αφορούν, αλλά θα γράψω την άποψή μου για έναν άνθρωπο της ενημέρωσης και γνώστη για τα θέματα του αθλητισμού και ιδιαίτερα της Εύβοιας. Ο Αποστόλης Αποστολίδης δεν είναι φίλος μου, αλλά παρακολουθώ την πορεία του στον τομέα της ενημέρωσης και δεν σας κρύβω πως έχω ακούσει πως πολλές φορές με κατηγόρησε και ....
με έκρινε αρνητικά.
Εμένα αυτό δεν μ΄ ενόχλησε. Προσπάθησα ν΄ αποδείξω μέσα από την δουλειά μου πως κάτι κάνω κι εγώ και κάποια στιγμή ν΄ ακούσω και μια καλή κουβέντα από τον Αποστόλη.
Σήμερα θα γράψω δυο λόγια γιατί ακούω πως ¨είναι ο κακός¨ ραδιοφωνατζής¨ και πως δεν θ΄ ακούμε την φωνή του ούτε από τον ΕΥΡΙΠΟ 90, ούτε και από τον 96,5!!!!
Κύριοι, ας κοιτάξουμε όλοι τον καθρέφτη μας κι ας αναρωτηθούμε:
-Ρουφιάνεψε περισσότερο από εμάς ο Αποστολίδης;
-Πήρε περισσότερα οδοιπορικά, από εμάς ο Αποστολίδης;
-Έβαλε πλάτη σε περισσότερους από εμάς ο Αποστολίδης
-Έκανε περισσότερες κωλοτούμπες από εμάς ο Αποστολίδης;
-Αθέτησε περισσότερες φορές από εμάς τον λόγο του ο Αποστολίδης;
Θα μπορούσα να γράψω πολλά ακόμη, αλλά δεν θέλω να κουράσω.
Κύριοι δεν περισσεύει κανείς. Ο Αποστολίδης είναι χρήσιμο εργαλείο για κάθε ΜΜΕ.
Αφήστε τους εγωϊσμούς και βρείτε έναν τρόπο να συνεργαστείτε, εκτός κι αν κάποιοι φοβούνται μήπως τους πάρει την δόξα ο κ. Αποστολίδης ή μήπως η παρουσία του μειώσει ¨την πίττα¨ !!