Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗΣ


Το κίνητρο συμμετοχής σε ένα πρωτάθλημα όπως η premier league ήταν αυτό που οδήγησε τον Γιώργο Καραγκούνη στην απόφαση να συνεχίσει την καριέρα του στη Φούλαμ.
Αυτό τόνισε ο ίδιος ο βετεράνος άσος, με δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα του αγγλικού συλλόγου: «Είμαι ενθουσιασμένος που είμαι μέλος της Φούλαμ. Η ομάδα πηγαίνει καλά, με σταθερές σεζόν κάθε χρόνο και ....
πριν από μερικά χρόνια ήταν στον τελικό του Europa League. Η ατμόσφαιρα στα αποδυτήρια είναι φανταστική και είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι μέλος της Φούλαμ», τόνισε ο Καραγκούνης και πρόσθεσε:
«Το να παίξω στην Αγγλία ήταν μεγάλο κίνητρο, στα σίγουρα, αφού η premier league είναι μία από τις καλύτερες, αν όχι η καλύτερη, λίγκα στον κόσμο. Αλλά επίσης η Φούλαμ είναι πολύ ανταγωνιστική με φανταστικούς παίκτες και έναν φανταστικό προπονητή, κάτι που έπαιξε επίσης σημαντικό ρόλο στην απόφασή μου να έρθω εδώ.»


Για το αγωνιστικό στιλ της νέας του ομάδας, αλλά και τις προσωπικές του επιδιώξεις, ο «Κάρα» τόνισε: «Ο προπονητής, Μάρτιν Γιολ, μου είπε ότι πρόκειται για καλά οργανωμένη ομάδα, που έχει καλή οργάνωση και προοπτική τόσο μέσα όσο και έξω από το γήπεδο. Η Φούλαμ παίζει καλό ποδόσφαιρο, γρήγορο και αυτό είναι κάτι που μου ταιριάζει σαν παίκτης. Δεν νιώθω άνετα να μιλάω για τον εαυτό μου. Προτιμώ να μιλάω μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Αλλά θα παλέψω σε κάθε παιχνίδι για το καλύτερο αποτέλεσμα και θα δώσω όλη μου την ενέργεια στο γήπεδο, για τους οπαδούς. Ο κόουτς θα αποφασίσει πότε θα μπορώ να παίξω, αλλά μιλώντας γενικά, χρειάζομαι κάποιον χρόνο προπόνησης με την μπάλα. Το τελευταίο ματς που έδωσα ήταν εναντίον της Ρωσίας στο Euro 2012. Αυτή είναι μία απόφαση που θα πάρει ο προπονητής όσο θα περνούν οι μέρες και θα δούμε πώς θα προσαρμοστώ καλύτερα».