Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Τότε μίλησε ο κ. Αθανασόπουλος

ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ πρώην πρόεδρος του ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΕΡΕΤΡΙΑΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 10-10-2012
ΑΝΔΡΕΑ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, π.π. ΑΟ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΕΡΕΤΡΙΑΣ
   Σκοπός αυτού του δελτίου τύπου είναι αφενός να υπερασπιστώ την τιμή μου και την υπόληψη της οικογένειάς μου, που με στήριξε καθ’ όλη τη διάρκεια της διετούς προεδρίας μου στον Α.Ο. ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΡΕΤΡΙΑΣ και αφετέρου να ανακοινώσω την συνέντευξη τύπου  που θα παραθέσω σύντομα στα τοπικά μέσα ενημέρωσης, προκειμένου να ενημερωθεί ο φίλαθλος κόσμος για ότι συμβαίνει σήμερα στο Ευβοϊκό Ποδόσφαιρο, θέματα που δεν αφορούν μόνο την ομάδα της Ερέτριας.
    Ως δημόσιο πρόσωπο σέβομαι την κριτική καλή ή κακή απ’  όπου κι αν προέρχεται, αρκεί να βασίζεται σε αληθινά και πραγματικά στοιχεία. Δεν θα επιτρέψω όμως...
και δεν θα δεχθώ παραπλανητικά σχόλια και υπονοούμενα για το πρόσωπό μου και για μέλη της απερχόμενης διοίκησης, κυρίως από μια παράνομη και παράτυπη Διοίκηση, γιατί οι εκπρόσωποί της θα αναγκαστούν να λογοδοτήσουν στη δικαιοσύνη.
    Λυπάμαι που οι εν λόγω κύριοι εσφαλμένα μετάφρασαν τον σεβασμό μου σε αδυναμία και παρεξήγησαν τα όρια της ανοχής μου. Τους παροτρύνω να σεβαστούν το τεράστιο έργο που άφησε η απερχόμενη διοίκηση, να εκτιμήσουν ότι ακόμα και τις καρέκλες που κάθονται τις απέκτησε ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ επί προεδρίας μου, ότι οι αθλητές έχουν ντους και αποδυτήρια με αξιοπρέπεια, ότι η ιστορία και τα κύπελλα του ΑΠΟΛΛΩΝΑ ξεθάφτηκαν από τα σκουπίδια και πήραν τη θέση που τους αρμόζει, ότι η ομάδα απέκτησε αρχεία, επίσημα βιβλία και λογιστήριο, ότι οι συνελεύσεις της διοίκησης δεν γίνονται πλέον στα καφενεία, αλλά σε γραφεία της ομάδας.
    Καμία ομάδα και κανένα σωματείο δεν μπορεί να έχει ευοίωνο μέλλον αν δεν μάθει να σέβεται το παρελθόν και την ιστορία του και κυρίως να εκτιμά τους ανθρώπους που πέρασαν, παρέδωσαν σημαντικό έργο και προσέφεραν τα μέγιστα.