Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Ούτε πρώτος, ούτε μοναδικός!!!

Αυτά που γράφω, δεν τα γράφω για να είμαι ¨ο πρώτος¨  ούτε για να είμαι ¨μοναδικός¨.
Τα γράφω γιατί έτσι μ΄ αρέσει και γιατί τις πρωτιές και τις μοναδικότητες δεν τις κατακτάς, επειδή το λές εσύ, αλλά όταν μπορείς και επηρεάζεις, όταν ενοχλείς και όταν δεν ¨τα μαζεύεις¨ με το πρώτο στρίμωγμα.
Καλέ μου φίλε, δεν με νοιάζει καθόλου ο ανταγωνισμός. Θέλω....
να μπορώ να γράφω την άποψή μου και να μην έχω εξαρτήσεις, από παράγοντες της πολιτικής και όχι μόνο.
Δεν υπάρχουν φίλοι στην δουλειά αυτή.
Αν όλοι αυτοί ήταν  φίλοι μας, τότε δεν θα γράφαμε τίποτα.
Δυστυχώς σήμερα η κριτική ενοχλεί και ενοχλεί πολλούς και γι  αυτό η ενημέρωση πέρασε σε άλλο επίπεδο.
Τώρα έχουμε ¨καλά λογάκια¨ για να μην χάσουμε την διαφήμιση, τις ευχές, τις χορηγίες.
Αυτή είναι η αλήθεια.
 Ούτε πρώτος λοιπόν ούτε μοναδικός