Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ


Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ και ποτέ δεν θα το κάνω, με την προσωπική ζωή κανενός.
Με πιάνει κρίση, όταν διαπιστώνω πως κάποιοι λένε πως ασχολήθηκα και έγραψα για την προσωπική τους ζωή.
Θα το ξαναγράψω. Δεν ανήκω σ΄ αυτούς που ¨τα βρίσκουν¨ μετά από κάποια συνάντηση. Δεν έχω να βρώ τίποτα. Εγώ .....

πάω για καφέ με φίλους και με την οικογένειά μου και όχι με παράγοντες για να λύσουμε διαφορές που δεν υπάρχουν.
Αυτά που γράφω είναι η αποψή μου. Αν κάποιος έχει άλλη άποψη, ας απαντήσει.
Φίλες και φίλοι αναγνώστες, εγώ έχω μάθει ν΄ αναλαμβάνω τις ευθύνες μου. Ας το κάνουν κι αυτοί που δεν απάντησαν ποτέ και προτίμησαν το κρυφτούλι.
Πρώτα λοιπόν απαντάμε και μετά αν θέλουμε και κάποιες εξηγήσεις κάνουμε κι ένα τηλεφώνημα και δεν χρησιμοποιούμε τρίτους.
Χρόνια Πολλά