Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Δεν είμαι εχθρός

Ας καταλάβουν επιτέλους κάποιοι άνθρωποι, πως δεν είναι δυνατόν ν΄ αλλάζουν συμπεριφορές και πρακτικές από ώρα σε ώρα.
Ας καταλάβουν πως δεν γίνονται όλα με το χρήμα.
Ας καταλάβουν πως δεν είναι εχθρός αυτός που έχει άλλη άποψη και πρέπει να βρούνε τρόπο για να τον εξοντώσουν.
Φυσικά θα πρέπει να καταλάβουν πως....
την δική τους τακτική, μπορούν να την εφαρμόσουν και οι άλλοι, αλλά απλά δεν θέλουν να γίνουν κουτσομπόλες.
Εγώ δεν είμαι εχθρός κανενός και ούτε επιθυμώ να γίνω. Έχω πάρει τις αποφάσεις μου και θα συνεχίσω να γράφω ελεύθερα την άποψή μου.
Σε κάποιους αυτό δεν αρέσει.
Κάποιοι άλλοι πίστεψαν πως για κάποιους λόγους, μπορούσαν να με θυσιάσουν, ώστε να υπηρετήσουν καλύτερα αυτό που ανέλαβαν.
Άλλοι θύμωσαν γιατί δεν τους λέγαμε ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ.
Δεν πειράζει. Δεν είμαι και δεν θα γίνω εχθρός τους. Τον δρόμο τους και τον δρόμο μου.
Εγώ δεν ξεχνώ και δεν μηδενίζω τίποτα.
Εύχομαι σύντομα να καταλάβουν το λάθος τους.