Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Ότι γράφει, δεν ξεγράφει

Αυτοί που με διαβάζουν όλα αυτά τα χρόνια, ξέρουν καλά πως δεν ξεγράφω και δεν κατεβάζω αυτά που έχω αναρτήσει.
Αν κάτι δεν είναι αλήθεια, τότε θα ζητήσω συγνώμη. Εγώ δεν έχω καβαλήσει κανένα καλάμι. Γράφω την άποψή μου και αυτά ....
που πιστεύω.
Αυτά που έγραψα για το πρωτάθλημα της Α1 κατηγορίας της Εύβοιας ασφαλώς και τα πιστεύω.
Θυμόσαστε πως κάποιοιμιλούσαν για τρένο και εγώ τους έλεγα πως καίει κάρβουνο;
Ποιός δικαιώθηκε;
Τρένο κύριοι στο ποδόσφαιρο είναι οι ΖΑΡΑΚΕΣ. Είναι αήττητοι και δεν τους σταμάτησε κανείς. Τώρα θα δοκιμάσουν και τα πιτσιρίκια τους και θα είναι και πρωταθλητές. 
Τι τρένο είναι μια ομάδα τοπικής κατηγορίας η οποία έχει ποδοσφαιριστές Εθνικών κατηγοριών και έχει 2 ήττες και 4 ισοπαλίες σε 22 αγώνες;
Έχουμε ακόμη 8 αγωνιστικές και φυσικά τους αγώνες μπαράζ.