Συναδέλφισσες
και συνάδελφοι,
Διανύουμε
μια από τις δυσκολότερες χρονιές
στην Εκπαίδευση, με την κυβέρνηση να
προσπαθεί να εφαρμόσει μια κατ΄
επίφαση εκπαιδευτική
μεταρρύθμιση, κατασυκοφαντώντας
και ταπεινώνοντας τους εκπαιδευτικούς.
Σε
αυτή την πολιτική της ισοπέδωσης και
της διάλυσης απαντάμε με ένα και
μόνο τρόπο, αυτόν του αγώνα.
Η
διεκδίκηση με πείσμα, επιχειρήματα
,ενότητα και συνεργασία είναι η μόνη
επιλογή αξιοπρέπειας και σωτηρίας που
μας απομένει.
Εμείς
θέλουμε συνδικάτο δυνατό με προτάσεις
στα αδιέξοδα που δημιούργησαν οι
πολιτικές που ακολουθήθηκαν και η
αδιαφορία του Υπουργείου Παιδείας, το
....
οποίο, χωρίς οργάνωση και πρόβλεψη,
χωρίς πραγματικό νοιάξιμο για τους
εκπαιδευτικούς και τους μαθητές, διαλύει
τα κεκτημένα χρόνων.
Καταδικάζουμε
αυτούς, που προσπαθούν να διαλύσουν το
συνδικάτο και συμμαχούμε με όλους αυτούς
που πιστεύουν, ότι ισχυρό συνδικάτο
σημαίνει απάντηση στην παρακμή και την
υποβάθμιση της εκπαίδευσης και της ζωής
μας.
Η 82 Γενική
συνέλευση του κλάδου αποτελεί σταθμό
για την πορεία του κλάδου και παίζει
καθοριστικό ρόλο για το μέλλον του. Η
ευθύνη όλων μας είναι τεράστια!!
Αφήνουμε
στην άκρη οποιονδήποτε διαχωρισμό του
παρελθόντος, καταργούμε τις κομματικές
περιχαρακώσεις κι επιδιώκουμε απαρέγκλιτα
κι αδιαπραγμάτευτα το συμφέρον του
κλάδου.
Σήμερα
καθίσταται αναγκαία η σύμπνοια κι η
ενότητα των εκπαιδευτικών για τη
διεκδίκηση και τη διασφάλιση του
μέλλοντος. Σε αυτήν την προσπάθεια
πρωταρχικό ρόλο παίζουμε όλοι μας , ως
φορείς ιδεών.
Στην εποχή
της μεγάλης κρίσης ο συνδικαλισμός
καλείται να ανακαλύψει καινούριους
δρόμους, ενδεχομένως και να τους ανοίξει
εκεί που δεν υπάρχουν, προκειμένου να
διαδραματίσει ρόλο στα τεκταινόμενα.
Να
συμπεριλαμβάνεται σε «αυτούς που θα
αποφασίσουν για εμάς».
Η ομάδα
Νηπιαγωγών έχει φωνή στην Γενική
Συνέλευση μέσα από τους αντιπροσώπους
που έχουν εκλεγεί.
Θα
είμαστε όλοι και όλεςεκεί, να θέσουμε
τα ιδιαίτερα θέματα της προσχολικής
εκπαίδευσης αλλά και να τονίσουμε τις
θέσεις μας απέναντι στα σοβαρά θέματα
που απασχολούν τον κλάδο γενικότερα.
Προτάσεις
για τα Νηπιαγωγεία
·
Μοριοδότηση των νηπιαγωγείων ανάλογα
με τα μόρια που έχει και το όμορο δημοτικό
σχολείο.
·
Να τηρείται η αναλογία παιδιών –
τετραγωνικών μέτρων (3τμ ανά μαθητή) σε
κάθε νηπιαγωγείο.
·
Στήριξη των τμημάτων ένταξης και
παράλληλης στήριξης με κατάλληλα
εκπαιδευμένους νηπιαγωγούς.
·
Διορισμός ειδικού εκπαιδευτικού
προσωπικού (ψυχολόγοι, λογοθεραπευτές,
δάσκαλοι μητρικής γλώσσας) για την
στήριξη των νηπιαγωγών και την αντιμετώπιση
των προβλημάτων που υπάρχουν στα
νηπιαγωγεία.
·
Διορισμός μόνιμου βοηθητικού προσωπικού
(καθαρίστριες και τραπεζοκόμοι).
·
Ενίσχυση του θεσμού των σχολικών
συμβούλων με αλλαγή στις περιφέρειες
έτσι ώστε ο σύμβουλος να μπορεί να
ανταποκριθεί στις ανάγκες της περιοχής
που αναλαμβάνει, με συχνές επισκέψεις
και συναντήσεις ώστε να επιτυγχάνεται
ουσιαστικά ο καθοδηγητικός του ρόλος.
·
Εφαρμογή της Θεσμοθέτησης του ωραρίου
των νηπιαγωγών. Να εφαρμοστεί στις
νηπιαγωγούς το ωράριο που ισχύει στα
δημοτικά σχολεία και ορίζεται από τον
νόμο 1566/1985 ως εξής:
·
Να εφαρμοστεί ουσιαστικά ο νόμος Ν
3518/2006 που αφορά την υποχρεωτική φοίτηση
των νηπίων με υποχρεωτική βεβαίωση
φοίτησης για την εγγραφή στο Δημοτικό
σχολείο.
·
Κατάλληλος και έγκαιρος προγραμματισμός
για την εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής
εκπαίδευσης. Όχι άλλες κληρώσεις για
το προνήπιο. Όλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα
στην εκπαίδευση.
·
Δυνατότητα επιμόρφωσης των νηπιαγωγών
στις τεχνολογίες σε όλους τους νομούς.
·
Συμμετοχή των Διευθυντών /Προισταμένων
νηπιαγωγών σε υπηρεσιακά συμβούλια και
στην επιτροπή Παιδείας όπως ορίζεται
και για τους διευθυντές σχολείων.
·
Ουσιαστική οικονομική στήριξη του
νηπιαγωγείου.
Για
την ομάδα Νηπιαγωγών
ΚΟΡΩΝΑΙΟΥ
ΒΕΤΑ