Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Απάντηση στο Σ.Φ. ΧΑΛΚΙΔΑΣ

Κύριοι του Συνδέσμου Φιλάθλων Χαλκίδας, φαίνεται πως δεν καταλάβατε τίποτα.
Ενημερώθηκα την Πέμπτη το πρωί για την επίθεση που δέχθηκε ο κ.  Λινάρδος και αμέσως έκανα το σχόλιό μου. Καταδίκασα το γεγονός και ζήτησα εξηγήσεις από τον κ. Κωνσταντίνου και να καταδικάσει το επεισόδιο. Δεν του τηλεφώνησα εγώ, αλλά ο ιδιος τηλεφώνησε την επόμενη μέρα και δήλωσε όσα έγραψα.
Δεν συνηθίζω να κάνω την κότα και φυσικά ούτε σ΄ ένα σημείο δεν .....
φοβήθηκα την όποια μήνυση του κυρίου Λινάρδου και αυτό το γνωρίζει ο ίδιος. Αυτοί που τον ενημέρωσαν όπως μου είπε δεν του ανέφεραν καν το δικό μου σχόλιο της Πέμπτης 16 Οκτωβρίου. Δεν το έκαναν γιατί ήθελαν να ενοχοποιήσουν εμένα.
Δεν μασάω τα λόγια μου και ξέρω καλά τι είναι συκοφαντία.
Κύριοι, πιστεύω πως έχετε υποχρέωση να δι8αβάσετε το δικό μου σχόλιο, στο οποίο απάντησε ο κ. Κωνσταντίνου. Στα όσα είπε ο κ.  Κωνσταντίνου, απάντησε ο κ.  Λινάρδος και όλοι βγάζουν τα συμπεράσματά τους.
Κλείνοντας θα ήθελα να σας πω πως ΟΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ είμαστε και αυτό δεν έχει να κάνει με το χρώμα του δέρματος, την καταγωγή και τέτοια σχετικά.
Στο δικό μας blog γράφουμε χωρίς φόβο και δεν έχουμε φίλους. Τα ίδιο γράφουμε όταν βρίζει ο κ. Κωνσταντίνου, ο κ. Λινάρδος, ο κ. τάδε και ο κάθε κύριος.
Θα γράψουμε περισσότερα από Δευτέρα, γιατί εγώ χωρίς να είμαι Χαλκιδάρας, θέλω να χαρώ αύριο μια μεγάλη νίκη της ομάδας. Μπορεί κι αυτό να παρεξηγηθεί, αλλά ελάχιστα μ΄ απασχολεί.
Εσεις δώστε ζωή στην εξέδρα και μου τα χώνετε αργότερα.